Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det overhovedet muligt at starte op uden en klink på lommen..?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

sad og tænkte om det muligt at starte en virksomhed med minus på kontoen altså gæld, minus kreditværdighed. Eller skal man ud i en stein bagger fidus.?

det er et rent hypotetisk spørgsmål.

Hvis man nu åbnede en e-shop satte de varer ind man ville sælge og kunne finde til underpris på nettet og sælge dem til sin egen pris og på den måde opnå profit. er det plausibelt..?

copy/paste fra andre e-shop, virker nok noget langt ude.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:29

Kort svar:

Nej :-)

Tilmeldt 5. Dec 08
Skrevet kl. 22:34

.-) ok hva så med den her... person x har personligt minus kreditværdighed. køber et "brugt" aps til x antal kroner, finder et arbejde lader lønnen gå igennem aps'et.

På den måde ville man kunne spare en del i skat, + man kan eje noget i aps' navn f.eks bil, lejlighed.

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:42

Jo sgu...!

Varer i kommision er vejen frem. Avancen er typisk noget lavere end hvis man har økonomi til selv at være lagerførende, men det kan lade sig gøre... Netop nu..!

Det har i flere år været udbyders marked - uanset om man var producent, leverandør eller forhandler.

Det har nu ændret sig til at være købers marked, bl.a. pga. finanskrisen. Det betyder også at man som forhandler ( købmand ) er "køber" hos sin leverandør.

Mange leverandører oplever i disse dage, at deres forhandlere falder fra pga. konkurser, lukkede kassekreditter mv. - og netop derfor er det muligt at få varer hjem som ligger i kommision og derfor først skal betales ved et evt. salg - eller kan man få lov at lægge producentens billeder ud på hjemmesiden og lokke leverandøren til at sende varen direkte til kunden.

Derudover er der noget markedsføring, der skal klares - men er det en fysisk butik, kan det hurtigt klares i lokalområdet med lidt flyers mv. og er det på nettet kan man starte i det små eller via partner-ads eller lign. steder, hvor man skal betale %'er pr. salg - altså først penge op af lommen, når der er kommet penge ind på kontoen...

Slutteligt kræver det en hjemmeside - og det kan efterhånden gøres for en billig penge og nogle steder betales "bagud" så man ikke skal betale før der er kommet lidt penge på kontoen.

Alt kan lade sig gøre for den kreative...Big Smile

Selvstændig med Aps - Internet-købmand og krejler af 1. grad... Yes

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:45

Hey Huey jeg ville foerst og fremmest snakke med banken om en eller anden form for gaeldssanering mod x antal pct. i dit firma det er dog ikke sikkert de er med paa den i disse krisetider men det er da altid et forsoeg vaerd specielt naar man taenker paa at peter forchammer osv. kunne laane mange millioner med pant i deres aktier.

hvis det saa ikke er muligt saa ville jeg personligt soege alternativ finansiering eks. fra investorer, gennem udstedelse af obligationer i dit firma osv.

hvis du saa heller ej kan finde nogle der gider at hjaelpe dig paa den maade saa ville jeg finde et arbejde ogsaa soerge for at komme af med det minus paa kontoen. herefter staar det dig frit for at laane penge til at foere dine droemme ud i livet

Tilmeldt 5. Dec 08
Skrevet kl. 22:51

tak tak... men det var nu ik det spørsmålet lød på.. som skrevet tidligere er det hypotetisk tænkning, er hverken konkurs eller i minus kreditværdighed.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:56

Haløjsa..

Kan du løfte sløret for hvilke steder hvor man kan betale "bagud" for sin hjemmeside? Jeg har søgt og søgt, og dem jeg finder vil alle betales forud, - gerne et halvt år...

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 22:59

disignnørd:

Haløjsa..

Kan du løfte sløret for hvilke steder hvor man kan betale "bagud" for sin hjemmeside? Jeg har søgt og søgt, og dem jeg finder vil alle betales forud, - gerne et halvt år...

Er det hostingen eller udviklingen af hjememsiden

Tilmeldt 5. Dec 08
Skrevet kl. 23:05

ku da være interresant at vide.

kan godt li ideen om at kunne starte fra scratch til succes..

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 23:09

huey:
sad og tænkte om det muligt at starte en virksomhed med minus på kontoen altså gæld, minus kreditværdighed. Eller skal man ud i en stein bagger fidus.?

Efter internettet er kommet - JA - det behøver ikke koste noget som helst at starte virksomhed!

Det kræver bare, at du finder den rigtige ide, og hvis du ikke har råd til at købe dig til en website, så må du sætte dig ind i, hvordan man laver en. Hvis du har en rigtig god ide, kan du jo måske også få andre med på den!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)