Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Person søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kbh Østerbro
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i besiddelse af et næsten færdigt koncept med leverandør-relationer, flot og let betjent hjemmeside klar til igangsættelse med domænenavn etc, etc.,

men er desværre så optaget af at passe min anden hjemmeside med levering, fakturering etc, etc,

omsætning i år 3,4 mio til dato,

at jeg simpelt ikke kan nå at få de sidste småting på plads og må se i øjnene, at jeg ikke får tid til at passe den ordentligt. Derfor søges en person, par, gerne bosiddende i nordsjælland, som har tiden og som vil investere tid og nogen kræfter, så det kommer op at køre. Jeg vurderer, at med indeværende produkter på sitet, at indtjeningen vil ligge mellem 400 og 600.000 p.a, når det kører alene med nuværende sortiment, der nemt kan udvides.

Jeg forestiller mig et samarbejde med en procent-andel til mig, når det kører og vil helt sikkert med mit eksisterende site kunne generere en del ordrer i en opstartfase og løbende til dig, jer.

Produkterfaring er ikke nødvendig, den kan hurtigt tilegnes. Kapital heller ikke, men der kræves som jeg vurderer det full-time indsats fra din/jeres side, såfremt vi kan blive enige om et betroet samarbejde.

Er du, I interesserede, så mail mig lidt om baggrund, erfaringer. Jeg ser først mine Emails på mandag.

God week-end!

Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil da meget gerne høre mere om dit site - hvilke produkter drejer det sig om?

Ser frem til at høre fra dig :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)