Hej Alle Amino''er Jeg har lige et simpelt spørgsmål. Min søster har en virksomhed som hun har drevet i sin fritid siden 2004, hun har nu fået nyt job og er derfor nødsaget til at lukke virksomheden da den nye arbejds plads ikke ønsker at hun er selvstændig ved siden af da det kan konfligte i interesser. Det har hun accepteret da det er et drømme job som hun kalder det. Vores / Mit spørgsmål er så nu. Når jeg går ind på webreg og lukker hendes virksomhed pr. 31/5-06 skal hun så tilbage betale noget af det moms hun har fået retur pga. hun det sidste halve år ikke har kørt med overskud da hun har invisteret i kontor udstyr som nu er blevet solgt for nylig, bliver self. skrevet i 2 kvatals regnskab som indtægter da det er afviklet, og der vil her i 2 kvatal være en mindre overskud da alt er solgt fra. Man får disse spørgsmål på webret når man vil afmelde sin virksomhed Sælger du din virksomhed til en anden virksomhed i forbindelse med, du afmelder moms? Vi svare self. nej til det hele, da det jo ikke er noget vi kan svare ja til. Spørgsmål er så om hun får en efter regning på det moms hun har fået ind pga. underskud, eller hvordan man forholder sig i den situation.?
-Per |
Er der godtnok ikke nogen af jer der kan svare på det ?
Eller skal man ud til en revisor?
-Per