Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget kan jeg tage i timen?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er fra København.

Vi har en lille smule at lave, lidt små opgaver hist og her som du også siger, så gælder det bare om at lave det perfekt :D

Men de gider ikke betale for at få det lavet, det er jo det der er problemet :) vi har en nu der vil have vi skal gå til 200kr. inkl. moms. Det synes jeg er i underkanten :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, til den pris arbejder ingen ( skulle da lige være østarbejdere )

Bed dem finde en anden så, til den pris finder du ingen der arbejder på regning.
Så vil de gerne have garanti på arbejdet, så vender de nok tilbage senere hen.

Fra Kastrup
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

det er lige det, og sidst jeg tjekkede er da jeg lyshåret med blå øjne Stick out tongue

han skrev at han havde kontakt til en rigtig god håndværker der tog 150 i timen. han har endnu ikke svaret på jeg skrev at så måtte han bare tage ham :D

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

De 150,- er nok ikke inc. moms og garanti på udført arbejde..

150,- i kbh. lyder også lige lovligt billigt, kan være det er ovenstående tømrer der også fusker i fritiden...Stick out tongue

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Vi er fra København.

Æv, hvor er det typisk...jeg vil rigtig gerne have lavet forskellige ting i huset, men bor i Skagen =/

Og heroppe har alle håndværkere nok at lave og de kan tage næsten hvad de vil, for alle udenbys skal jo have penge for at køre herop =/

Held og lykke med jeres firma! :)

Mette

Fra Kastrup
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Hvad drejer det sig om det der skal laves?

Hvis der er mulighed for et sted at overnatte deroppe (hvis du kender nogen der har et sommerhus, som de vil  låne os eller lignende), og vi enten selv kan lave mad der, eller der bliver sørget for det, skulle det da ikke være helt umuligt at vi kunne kigge forbi i weekenderne. Du kan jo tænke over det og vende tilbage.

vi har begge en del familie i jylland, så vi er da ikke helt fremmede derovre. (det er godt nok ikke så højt oppe) men jeg ved heller ikke om det kan betale sig for dig når vi skal køre så langt. men du kan jo prøve at regne lidt på det,

MvH Martin

 

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej for blot at komme med et godt råd jeg selv måtte føle på egen krop da jeg var i lære som maler.

Så ville jeg sørge  for at snakke med mester om det, såfremt det er hvidt arbejde i laver også.

Jeg tænkte ikke over følgerne da jeg startede op med cvr.nr. 9 mdr. før jeg blev udlært.

Jeg fik et pænt brev fra mester & hans advokat om jeg drev konkurerrende virksomhed.!!

Her i bagspejlet har han helt ret, så blot et godt råd.

Held & lykke med opstarten ;-)

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

de fleste tager ca ml.325 - 400kr

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har selv et tømrer og gulvfirma, og for at udelukke sådanne ting laver jeg en fast pris, hvis kunden synes det er okey, kan der ikke ske misforståelser, måske det er god sag og jeg tjener 1000kr i timen, måske det er en dårlig sag og kun har til udgifterne,

men kunden KAN så ikke føle sig snydt

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)