Hej Allesammen. Jeg er en ny iværksætter, som indtil nu har arbejdet hårdt for at få erfaring nok til opstart af virksomhed. Jeg er uddannet Værktøjsmager, og har derudover arbejdet med diverse udviklingopgaver, reperationer, cnc opgaver, maskinopbyg, konstruktion,design, alle typer smedeopgaver ,montage osv, og endelig har jeg arbejdet som værkfører indenfor jern og metal industrien. Nu er jeg klar til at udleve min drøm om at blive selvstændig. Det jeg søger er folk med gode ideer, evt større firmaer der kunne se fordelen i ,at hjælpe en underleverandør/totalleverandør godt igang. jeg har gode forbindelser i metal industrien i Polen og vil i min virksomhed også virke som tovholder for folk som ønsker at lægge underleverandør arbejde til foreksempel Polen. Min virksomhed vil også fungere som total leveradør på produkter som med fordel kan produceres helt eller halvt i Polen. Det var ganske kort lidt om mig og hvad jeg kan. Håber det kan vække jeres interresse så vi kan få os en snak.
|
Iværksætter indenfor jern og metal, med polske kontakter søger arbejde/samarbejdspartnere
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)