Jeg sidder og roder med et af de her "tilføj-til-service" moduler hvor man kan tilføje en artikel osv til facebook mm... Less is more som man siger og jeg prøver at skære de add-to's fra som egentligt ikke er relevante for danskere. Men her er problemet.. jeg aner faktisk ikke en bjælde om netop hvilke services danskere generelt bruger ud over lige de få store som Facebook, myspace, Windows Live, og Google bookmarks.. men hvad med alle de andre ? bruger folk overhovedet det her i danmark ? - sådan noget som twitter, digg, reddit, mr wong.. er det ikke kun amerikanerne ? - Når jeg kigger på listen af muligheder i den jeg har valgt er der vel omkring 100 styk vil jeg tro. det er jo ekstremt. Så er der nogen der lige tilfældigvis er ekspert på det her område og kan afsløre hvilke man bør inkludere for at have nok til at tilfredsstille de typiske danskere ? Her er listen.:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med mindre din brugergruppe er specielt tekniske, så kan du vist godt droppe dem alle - bortset fra det mest oplagte (facebook, gmail, windows live, myspace, hotmail....) og så måske linkedin, hvis dine brugere er erhvervsfolk. Twitter slår formentlig igennem herhjemme inden alt for længe, men lige nu, tror jeg ikke rigtig, nogen bruger det.
Jeg tror dog, det er de færreste, der kommer til at bruge det, for det er mit indtryk, at den brede danske befolkning ikke rigtig ved, hvad disse små ikoner skal bruges til.
Men hvis din side er sådan lidt fremme i skoene, og det ikke er en shop eller andet, hvor det er komplet irrelevant at have dem, så er det jo meget flot med sådan en ikonrække med en 10 ikoner eller sådan noget, så hvis det var en personlig blog, ville jeg nok selv putte nogen ind i håb om at nogen kunne bruge det eller måske lære at bruge det....