Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

add-to ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og roder med et af de her "tilføj-til-service" moduler hvor man kan tilføje en artikel osv til facebook mm... Less is more som man siger og jeg prøver at skære de add-to's fra som egentligt ikke er relevante for danskere.

Men her er problemet.. jeg aner faktisk ikke en bjælde om netop hvilke services danskere generelt bruger ud over lige de få store som Facebook, myspace, Windows Live, og Google bookmarks..  men hvad med alle de andre ?  bruger folk overhovedet det her i danmark ? - sådan noget som twitter, digg, reddit, mr wong..  er det ikke kun amerikanerne ? - Når jeg kigger på listen af muligheder i den jeg har valgt er der vel omkring 100 styk vil jeg tro. det er jo ekstremt.

Så er der nogen der lige tilfældigvis er ekspert på det her område og kan afsløre hvilke  man bør inkludere for at have nok til at tilfredsstille de typiske danskere ?

Her er listen.:

Delicious Facebook Reddit Yahoo Bookmarks Gmail AOL Mail TechNet Netlog Furl Jumptags FunP Xerpi Ma.gnolia Taggly StartAid Yahoo My Web Bookmarks.fr Multiply Ping Blinklist E-mail program Segnalo Slashdot Jamespot LinkaGoGo unalog NowPublic LiveJournal Spurl Linkatopia LinkedIn Ask.com MyStuff Wists Backflip Sphinn Care2 News Sphere Symbaloo Feeds
Bookmark Digg Yahoo Buzz Windows Live Favorites MySpace Yahoo Mail Bzzster Expression Pownce Shoutwire Windows Live Spaces Instapaper Netvouz Diigo BlogMarks Kledy Meneame Technotizie FriendFeed Squidoo Faves YiGG Pusha Fark Imera Brazil MindBodyGreen Hugg Propeller Current Yample Simpy Global Grind Viadeo Gravee MyLinkVault Health Ranker Hyves Bitty Browser
E-mail StumbleUpon Twitter Google Bookmarks Mister-Wong Hotmail MSDN Mixx Technorati Favorites CiteULike Hemidemi PhoneFavs Wink BibSonomy Tailrank Khabbr Yoolink NewsVine Plaxo Pulse Protopage Bookmarks AIM Webnews YouMob Allvoices Twiddla Feedmarker Bookmarks Diglog Tumblr HelloTxt Oneview Yahoo Messenger BuddyMarks Maple Connotea SiteJot DZone Design Float Gabbr
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 14:55

Med mindre din brugergruppe er specielt tekniske, så kan du vist godt droppe dem alle - bortset fra det mest oplagte (facebook, gmail, windows live, myspace, hotmail....) og så måske linkedin, hvis dine brugere er erhvervsfolk. Twitter slår formentlig igennem herhjemme inden alt for længe, men lige nu, tror jeg ikke rigtig, nogen bruger det.

Jeg tror dog, det er de færreste, der kommer til at bruge det, for det er mit indtryk, at den brede danske befolkning ikke rigtig ved, hvad disse små ikoner skal bruges til.

Men hvis din side er sådan lidt fremme i skoene, og det ikke er en shop eller andet, hvor det er komplet irrelevant at have dem, så er det jo meget flot med sådan en ikonrække med en 10 ikoner eller sådan noget, så hvis det var en personlig blog, ville jeg nok selv putte nogen ind i håb om at nogen kunne bruge det eller måske lære at bruge det....

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 16:30

Tak for respons. Ja så holder jeg mig bare til det oprindelige, men det var meget godt du lige nævnte LinkedIn.. den havde jeg helt svedt ud, selvom jeg vist har en profil derinde..    og hvad skete der med High5 ? Hmm

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)