Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmelding til søgemaskiner - hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg vil gerne tilmelde www.boligudland.dk, som er det nye site for danskere der søger efter feriebolig i udlandet til de 5 største søgemaskiner.

Vi er på Google ( dette sker vist automastisk) og jeg har netop tilmeldt os MSN, men så kniber det ellers også.

Hvordan tilmelder man sig jubii, yahoo og alltheweb  og kender i et par stykker mere som vi bare SKAL med på?

Ser frem til at høre fra jer

De bedste hilsner

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:19

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det allervigtigste er at komme på DMOZ. (www.dmoz.org) .. Det tager desværre ca. et halvt år at komme gennem godkendelsesproceduren - med mindre man kender nogen, der kender nogen! Wink

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:41

Hej Mikael,

Du skal ikke bekymre dig om tilmeldinger til søgemaskinerne. Enhver moderne søgemaskine af nogen værdi vil selv være i stand til at finde din hjemmeside, hvis blot andre sider linker til den.

Dit link i indlægget her på Amino er et glimrende sted at starte. Jeg kan også se, at I allerede har fået et par links fra andre hjemmesider også. Det er nok, og I skal nok blive indekseret i de relevante søgemaskiner herfra.

Mht. hvilke søgemaskiner, I skal med på, så er Google, MSN/Live og Yahoo i nævnte rækkefølge rigeligt at fokusere på. Faktisk kan I i grove træk nøjes med at fokusere på Google, som vel har noget i retning af 90% af søgningerne i DK.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)