Jeg har fået en god kontakt i østen som laver skræddersyede skjorter til rigtig gode priser (der skal nok snart komme et amino tilbud) Men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen her på amino der kan brodere logo eller lignende på skjorterne? Og selvfølgelig om der er nogen her på amino der kunne være interesseret i skræddersyede skjorter med eller uden logo? - priserne er rigtig gode, og alle skjorter er i 100% egyptisk bomuld. |
broderi eller tryk på skræddersyede skjorter?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
![]() |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Men så kommer vi også ud - hvis i bor i københavnsområdet indtil videre - gratis og opmåler alle der skal have skjorter / jakkesæt Jakkesæt kan fåes til ca 750-800 kr - også individuelt skræddersyet til de enkelte personer. Derudover kommer der jeans etc. i sortimentet inden for et par måneder Vi regner med at dække hele danmark inden for ikke ret lang tid. |
Dato: 5/28/2006 8:36:34 PM Forfatter: Centry ok - indtil videre ser prisen til at blive ca 225 kr pr stk og det er inkl tryk på optil 15 bogstaver. Nu bliver jeg nysgerrig. Hvad vil du skrive / foreslå skrevet på skjorten?... repræsentationsskjorter bør in my opinion være afdæmpede det vil sige uden prangende firmalogo/-navn. Ikke så god pondus med sit rap-navn og postnummer på en skjorte - det er nok jeg går rundt med en omvendt kasket hvor det står ![]() |
initialer på kragen eller nede ved manchet knapperne, eller slet ingen ting. Det er skam ikke krav at rende rundt med post nummer og rappernavn på lommen ![]() |
@centry Så blev det aktuelt for mig. Hvad er leveringstiden på skjorter med firmanavn på kraven? Jeg antager jeg skal bruge hvide skjorter med sort skrift, men vil da gerne høre nærmere hvad farver du ellers dækker. |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)