Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder, kig her - kunde i nettet :-)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bogholder! (eller personer der kan anbefale en god bogholder/revisor)

Haves: Simpelt ApS med kvartalsmæssig moms afregning!

Ønskes: 100% selvkørende bogholder/revisor i storkøbenhavn ønskes!

Med 100% selvkørende, menes en bogholder/revisor der er proaktiv og bliver vores medspiller! Vi er to ejere af et simpelt, men velkonsoliderede, ApS indenfor IT-brancen (laver bl.a. spil på nettet). Vi er nogle rodehoveder - og synes moms, skatter, afgifter, bilag, osv. er uden den store interesse. Forvent ikke at vi sender bilag, har styr på transaktioner, debit/kredit - du må selv komme og hente bilag, selv ringe til banken og sørge for vi får maksimal udnyttelse af overskudslikviditet, osv.

Ser frem til at høre fra dig, :-)

 

/Jacob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi kan anbefale vor samarbejdspartner i Kbh. Saint Revision.

Ring på 31104304 og spørg efter Asli.

Vi har det overordnede ansvar for regnskabsudarbejdelse mv., hvorimod Saint Revision tager

sig af bogføringen. Er i København Ca. hver 14. dag.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

kobie:

Hej bogholder! (eller personer der kan anbefale en god bogholder/revisor)

Haves: Simpelt ApS med kvartalsmæssig moms afregning!

Ønskes: 100% selvkørende bogholder/revisor i storkøbenhavn ønskes!

Med 100% selvkørende, menes en bogholder/revisor der er proaktiv og bliver vores medspiller! Vi er to ejere af et simpelt, men velkonsoliderede, ApS indenfor IT-brancen (laver bl.a. spil på nettet). Vi er nogle rodehoveder - og synes moms, skatter, afgifter, bilag, osv. er uden den store interesse. Forvent ikke at vi sender bilag, har styr på transaktioner, debit/kredit - du må selv komme og hente bilag, selv ringe til banken og sørge for vi får maksimal udnyttelse af overskudslikviditet, osv.

Ser frem til at høre fra dig, :-)

 

/Jacob

 

Det lyder som noget for mig.

Alle kortene er lagt på bordet på min hjemmeside.

VH Jørgen Olsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Hej!

Vi kan anbefale vor samarbejdspartner i Kbh. Saint Revision.

Ring på 31104304 og spørg efter Asli.

Vi har det overordnede ansvar for regnskabsudarbejdelse mv., hvorimod Saint Revision tager

sig af bogføringen. Er i København Ca. hver 14. dag.

Vedr. http://www.saint-revision.dk/

Det ligner egentlig mest samme firma som ppconsult - priserne incl alt tekst dertil er klippet og klistret direkte fra din egen hjemmeside. Hvad er egentlig forskellen på om man ringer direkte til dig eller om man ringer til Asli når det koster det samme for bogføring og regnskabet bliver udfærdiget af den samme person?

Er der i virkeligheden ikke tale om din egen afdeling i København? Jeg ville ellers ikke sætte særlig stor pris på hvis mine samarbejdspartnere direkte kopierede indhold fra min hjemmeside.

Forsøger du at hive københavnere hjem nu vha. stråmænd :)?

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen,

Hvorfor ikke glæde så over at Peter har så travlt at han tillade sige at  "outsource" opgaver til Saint Revision i stedet for at mistænkeliggøre motiverne?

Henrik

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Tak for dit input.

Man kan vel ikke forvente at konkurrenter glæder sig på hinandens vegne.

Kigger man i cvr-registret ligner det et lille tyrkisk/(kurdisk?) rengøringsfirma. Det undrer mig en smule.

Men han taler jo ikke om at outsource for sit eget vedkommende her. Han foreslår at Saint Revision er hovedleverandøren (ret mig hvis jeg tager fejl) og revisionen/årsregnskabet outsources til ham. Det virker utroværdigt i mine øjne når hjemmesiden er en direkte kopi af hans egen.

Det eneste jeg sådan set ikke forstår er hvorfor han henviser direkte til dem når han ligeså godt kunne henvise til sin egen hjemmeside og gøre opmærksom på at han ville outsource selve bogholderiet til København - han tilbyder jo ikke kunden nogen besparelse ved at outsource bogholderiet.

Hvis priserne er de samme - hvorfor så spille på den hest? Peter har to muligheder:

Tilbyde sig selv (firma med over 10 år på bagen og masser af goodwill herinde på amino)

Tilbyde et fremmed nystartet revisions/rengøringsfirma som ingen kender til samme pris.

Medmindre han har tænkt sig at tilbyde det nye revisions/rengøringsfirma til en anden pris end sine egne ydelser kan jeg ikke se nogen god grund til ikke bare og sælge sig selv og derefter outsource bogholderiet.

Når der er noget der ikke umiddelbart hænger sammen bliver jeg selvfølgelig nysgerrig - det håber jeg ikke du vil bebrejde mig.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det er i princippet tale om outsourching ja.

Jørgen...det er aldeles ikke tale om et rengøringsfirma. Asli er en nyudklækket cand.merc.aud. fra i sommers, som mangler noget praksis

og hende regner jeg med at få meget gavn af fremover. En ung pige med gå på mod.

Jørgen--med hensyn til vores priser har du misforstået noget....på hjemmesiderne er det vejledende priser, der står.

Den pris betaler folk, som kommer ind fra gaden uden fast tilbud. 

Arbejde efter tilbud er naturligvis til andre priser

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen, den dag du skriver et positivt indlæg, den dag fryser helvede til is.
Du må virkelig have et hårdt liv..

Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jørgen, den dag du skriver et positivt indlæg, den dag fryser helvede til is.
Du må virkelig have et hårdt liv..

Dbh Martin

Hej Martin.

Tak for din kommentar.

Jeg har skrevet "positive" indlæg hist og pist.

Jeg kan ikke se hvad mit liv har med mine indlæg at gøre. Er dét her et angreb mod min person og i så fald hvorfor?

Men du har da helt og aldeles ret i at vi ikke alle kan have det lige nemt.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen, det er vel lige så misvisende at du markedsføre dig som revisor men ikke er det? Markedsføringsloven § 2 ????

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)