Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inversteringer...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle jer andre Aminoer..

 

Er der nogen herinde der kender noget der kunne være fedt at inverstere i.. Aktier, Valuta.. Det er det eneste jeg lige kan komme i tanke om, men er der ikke andet, der kunne være lidt mere spændende ??..


Jeg er 17 år, og brænder virkelig bare for det "The Thrill".. Er ikke noget med at der kommer til at være flere hundrede tusinde i det eller noget, da mit kapital jeg regner med at smide i det, bliver omkring de 10.000 kr..

Det er ikke penge jeg har lige nu, men ved at de kommer indenfor ikke så lang tid.. Har en del jobs stæende som jeg skal tage mig af nemlig...

 

Det jeg godt kunne tænke mig var, at finde noget fedt at inverstere i, gerne noget der ikke er ALT for svært i starten.. Og så vil jeg gerne oprette en blog, så interesserede kan følge med i hvordan det går mig, en helt fresh inverstor på ikke mere end 17 år..

 

 

Nogen forslag ?..

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
et godt råd:
Invester aldrig mere end du har råd til at miste!

Derudover skal du være meget dygtig med dine 10.000 kroner, hvis afkastet skal blive højere end de omkostning i forbindelse med f.eks. aktier!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke investere pengene i dit firma?

Er der ikke noget software, hardware, markedsføring eller noget andet som vil give dig nye muligheder, og flere kunder i biksen, som du kan bruge pengene på? Det driftsoverskud du bruger på at investere i nye ting til din virksomhed skal du jo ikke betale skat af

mvh Carsten



Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke svært at finde investeringsformer der giver høje afkast, men spørgsmålet er hvor mange penge er du villig til at miste?

De penge du investerer, skal du allerede regne for mistet.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/26/2006 12:11:06 PM
Forfatter: Carsten Jacobsen Hvorfor ikke investere pengene i dit firma?

Helt enig! 10.000 er jo altså ikke alverdens, og skal du vinde på det i aktieleg, skal du dælme være skarp, uden at have en masse transaktioner så gevinsten bliver ædt væk af gebyrer.

Taget dine tidligere indlæg i betragtning, ville det nok være fornuftigt at bruge dem på din egen forretning.
Held og lykke med at få dem til at yngle under alle omstændigheder
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Var slet ikke aktier jeg tænkte på at købe.. Ved godt der er alle muligt afgifter, så det aldrig vil kunne betale sig..

Men har lidt overvejet at starte mig en Webshop.. Stille den op i det gratis webshop system (kan ikke lige huske hvad det hedder)..
Kender en der inportere Henry Lloyd til danmark..
Så vil finde ud af om jeg ikke kan købe tøj hos ham for en 5.000 kr eller sådan noget.. Og så starte ud med det..

Vil nok starte med dametøjet, da det er det der nok er størst salg af på nettet...

Lyder det ikk som en god idé  ? hehe.. Henry Llody er et virkelig stort mærke i andre lande, men dog ikke så stort i DK endnu.. Er på vej..

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal da nok få nogle hooligan kunder!

 

Men jeg tror godt nok 10.000 kr er for lidt, hvis du vil starte en webshop med Henry Lloyd - Men man kan selvfølgelig også starte i det små!

 

Held og lykke uanset hvad du vælger.

 

Og god weekend!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)