Om det er helt Ok og etisk korrekt må være op til den enkeltes moral at bedømme. Men jeg vil da gerne sige at jeg aldrig nogensinde ville gøre det, ikke engang for en 10''er. At sælge links er jo lidt det samme som at sælge noget viden man ikke selv har lavet, og det burde man ikke kunne tjene så mange penge på. Desuden er det nok rigtigt at salget ville have været mange gange mindre hvis han havde skrevet link i stedet for information, men så havde auktionen været mere retvisende.
Linket virker jo og folk er tilfredse, så jeg kan kun udtrykke min respekt for den niche han har fundet sig - det er de letteste tjente penge jeg har set :) ... der er intet der forhindrer mig i at opsætte en bedre annonce, og sælge den til 89,- på DBA, QXL, eBay, etc
Dato: 5/26/2006 2:03:53 PM Forfatter: FlemMming Så I mener altså det er helt OK, etisk korrekt osv. at sælge et link til kr. 99,-?
Hilsen og god weekend til Jer alle FlemMming
Herfra er der et klart nej, det er ikke iorden!
Jeg må indrømme at jeg er lidt overrasket over den manglende moral, jeg kan konstatere der er her, især når jeg tænker på de debat''er der ofte kører herinde om annoncehajer.
At sælge sådanne et link er da ligeså umoralsk som en det annoncehajer gør
Dato: 5/26/2006 5:06:19 PM Forfatter: Henrik Nielsen
Dato: 5/26/2006 11:57:29 AM Forfatter: Tommy
Linket virker jo og folk er tilfredse, så jeg kan kun udtrykke min respekt for den niche han har fundet sig - det er de letteste tjente penge jeg har set :) ... der er intet der forhindrer mig i at opsætte en bedre annonce, og sælge den til 89,- på DBA, QXL, eBay, etc
Og så er det reelt osse iorden det annoncehajerne gør?
Selvom vi kun er halvvejs gennem året, vil jeg godt tildele dig prisen for den mest groteske sammenligning på Amino i 2006.
>Herfra er der et klart nej, det er ikke iorden! >Jeg må indrømme at jeg er lidt overrasket over den manglende moral, jeg kan konstatere
Du er da godt nok en sjov størrelse. Siden hvornår har du været i stand til at definere hvad der er moralsk korrekt? Prøv lige at nuancere dit syn på verden en smule, og drop den der "min mening er den eneste rigtige"-atitude.
Dato: 5/26/2006 5:06:19 PM Forfatter: Henrik Nielsen
Dato: 5/26/2006 11:57:29 AM Forfatter: Tommy
Og så er det reelt osse iorden det annoncehajerne gør?
Selvom vi kun er halvvejs gennem året, vil jeg godt tildele dig prisen for den mest groteske sammenligning på Amino i 2006.
>Herfra er der et klart nej, det er ikke iorden! >Jeg må indrømme at jeg er lidt overrasket over den manglende moral, jeg kan konstatere
Du er da godt nok en sjov størrelse. Siden hvornår har du været i stand til at definere hvad der er moralsk korrekt? Prøv lige at nuancere dit syn på verden en smule, og drop den der ''min mening er den eneste rigtige''-atitude.
Well, dettte er et frit forum, og jeg bruger bare MIN RET til at fortælle hvad jeg syntes er umoralsk, og du bruger din til at skyde igen, er den længere?