Hej Efter at have luret i debatten i efterhånden ret lang tid, har jeg nu endelig oprettet en profil. Jeg har i lang tid gerne villet "starte noget op", men har ikke rigtig fundet det helt rigtige. Det korte af det lange er, at jeg nu er gået igang med at lave en hjemmeside mhp. affiliate marketing. Så må det vise sig om det er i den retning jeg skal bevæge mig. Jeg har dog tid og lyst til at deltage i andre projekter, så hvis der er nogen som har brug for en med mine kvalifikationer til et projekt eller dele af et projekt, så er jeg meget interesseret i at høre nærmere. Min baggrund er en uddannelse fra universitetet som driftsøkonom. Jeg har tidligere arbejdet meget med statistik og databaser, men arbejder i øjeblikket som systemanalytiker. Jeg tænker derfor at min systematik og forretningsforståelse vil være et stærkt aktiv i forbindelse med udarbejdelse af forretningsplaner. Men hvis du står med et projekt og har brug for en partner, evt. blot midlertidigt, er jeg interesseret i at høre nærmere. Mvh. Mikael
|
Systematik og forretningsforståelse tilbydes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)