Hej Alle med-Aminoer, Jeg står endelig på det yderste af vippen og er meget tæt på at springe ud i et liv som 100% selvstændig. Jeg driver i dag et firma som importerer, sælger og installere kvalitetsvarmepumper og jeg syntes selv at jeg er kommet rigtig godt igang med dette projekt. Jeg kan dog, endnu ikke, sælge nok til at få økonomien til at hænge 100% sammen og har derfor overvejet at leje mig selv og min arbejdskraft ud til andre projekter af kortere eller længere varighed. Jeg er uddannet automatiktekniker og har meget stor erfaring med opbygning, fejlfinding og vedligehold på automatiske anlæg og styresystemer. Jeg har ligeledes i en årrække arbejdet som rejsemontør, mellemleder og leder indenfor vindmøllebranchen og har derfor enorm erfaring indenfor dette felt også. Jeg er dog interesseret i stort set alle typer af opgaver og projekter, lige fra kabeltrækning over programmering af PLC/automatisk udstyr og til projektledelse indenfor industrien/byggebranchen. Giv lyd fra jer hvis der skulle være nogen som kunne tænke sig at høre mere eller evt. kender til projekter som kunne være interessant for mig at opsøge og deltage i. På forhånd tak. Mvh Lars
|
Hej Aminoer,
Jeg fik ikke den store respons på mit indlæg, hvilket muligvis kan hænge sammen med at jeg sendte det ud langt over midnat i går (egentlig i dag så).
Jeg vil derfor lige smide det op en enkelt gang mere.
mvh
Lars