Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kompagnon/partner søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Aminoer

Vi har ikke noget unikt consept, eller andet fantastisk, men vi har en virksomhed i bygge og anlægsbranchen, og vi laver noget vi er glade for, nu er det jo imidlertid sådan at der i tilgift til det "fede" ved at drive forretning, også er en del andet at se til, for vores vedkommende er det der ikke er "fedt" en masse kedeligt papirnusseri, og andre administrative funktioner.

Så hvis du har mod på at sidde i "direktørstolen", og er i besiddelse af et godt mix af noget erfaring, en del vilje, en del salgstalent, og en masse godt humør, så synes vi du skal "tage handsken op".

Du har måske også en forretning der kan kobles sammen med vores, så kunne det også være interressant.

Du har jo nok lidt penge med, eller du har ordre med der kan give os alle brød på bordet, eller måske begge dele, eller ingen af delene, men til gengæld kan du noget helt tredie, hold dig ikke tilbage.

Vi er selv ret optimistiske, selvom det måske ikke er nemt i denne tid, men der er jo noget der skal laves og så må vi jo være klar.

Vores post ankommer på fyn, men for postvæsenet er det uden betydning hvor posten afleveres, og det er det også for os, der er tale om en lille forretning, og vi forventer ikke nogen "mirakelvækst", så kontoret har begrænsede pladskrav.

Lad høre fra dig

mvh  Morten 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 14:40

Godt og inspirerende skrevet.

Mvh. Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:22

Hej Morten

De kunne give mig en kald i morgen på 31601415

Med Venlig Hilsen

Martin Lindberg

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:29

Hej Morten,

Jeg vil gerne høre mere og kan måske hjælpe, ring 28 10 61 00.

Mvh. Jan

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:00

Hej Morten

Hvis I får brug for hjælp til noget IT / website / grafisk arbejde, må du endelig sige til.

Du kan finde mere information og referencer på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:00

Hej

Har interesse - arbejdet med salg og udvikling af mindre virks i +10 år og har tidligere været Adm. Dir i firma der sælger byggemat.

Jesper - også med postnr. på Fyn

M.: 2547 7898

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 17:22

Hej Morten

Jeg er selv i byggebranchen med en lille entreprenørvirksomhed, derudover har jeg 6 udlejningsejendomme.

Jeg har en økonomisk baggrund og selv om jeg selv mener jeg er god til det med byggeri og elsker at bygge, så har det hele tiden været det at styre det og lave rengskab der "tænder mig". Jerg har desuden arbejdet som sælger i over to år og har da en del erfaring der fra. Derudover vil jeg sige at min vilje ikke kan stoppes af 1000 vilde heste og mit humør er altid højt.

Jeg laver selv alt regnskab og derudover laver jeg fakturaer, tilbud samt indhenter tilladelser mv samt står for alt lønregnskab.

Jeg er ligeledes villig til at koble vores forretninger sammen, jeg ser det kun som en fordel, da vi dermed vil kunne stå stærkere i konkurrencen og det kunne også være dejligt at have nogen i hverdagen at vende tingene med. Jeg har hjemme i Odense og kommer overalt på Fyn og en smule udenfor. Jeg har egne faciliteter på min hjemmeadresse, et stort og et lille lagerrum, et stort kontor samt toilet og køkken tilknyttet. Derudover en stor garage.

Jeg har lidt ordrer samt llidt faste kunder og en del værktøj af god kvalitet samt to varevogne med, derudover kan jeg da stille en smule kapital, hvis det er nødvendigt.

I er meget velkomne til at ringe eller skrive til mig, jeg tror vi vil kunne få det til at fungere perfekt.

Med venlig hilsen

Jacob

30 30 40 45

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)