Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger akut hjælp til afsendelse af Nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber der er nogen herinde, der kan hjælpe!

Jeg skulle have sendt nyhedsbrev ud i mandags, men er blevet brændt af!

Nyhedsbrevet er klar med tekst, billeder og links. Jeg mangler bare hjælp til opsætning i htlm og DanDomain maillist.

Nogen der kan hjælpe, eller kender nogen?

Vil meget gerne have tilbud på min private mailboks a.s.a.p.!

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 22:12

Vi fra eBrev kan uden tvivl hjælpe. Afhængig af designkravene kan du opsætte dit nyhedsbrev selv, uden at skulle kende det mindste til HTML osv. Vi har fleksible skabeloner, som du kan bruge til at sætte dit nyhedsbrev op, og prisen for udsendelsen kan du læse om her. Vælg hvor meget statistik du vil have efter din udsendelse (de fleste af vores kunder bruger B-frimærker), find en frimærkepakke, der passer til størrelsen på din liste (har du 500, 1000, 5000 eller flere modtagere?) og se prisen under kolonnen Solo, så har du prisen for en enkelt udsendelse. Husk, vi giver 5.000 B-frimærker gratis, hvis du skriver dit Amino-brugernavn i forbindelse med oprettelse af din konto.

Vælger du den store startpakke, sætter vi det første nyhedsbrev op for dig, og du får oven i købet en ordentlig stak frimærker samt en opgradering til eBrev Professionel, der giver dig fri telefonsupport og meget andet de næste 12 måneder.

Skriv her eller på kundeservice@ebrev.info, hvis du har spørgsmål, eller giv mig et kald på 7023 1337 i morgen mellem 10 og 17, hvis du vil diskutere mulighederne. :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 23:19

Jeg laver html nyhedsbreve for flere forskellige virksomheder, og kender DanDomain's nyhedsmail system særdeles godt - hvilket jeg bl.a. også gør for www.bolig-stil.com.

Har også erfaring med andre nyhedsmail systemer som f.eks. Scannet, Joomla, DBU CMS o.lign.

Jeg har sendt dig en personlig besked med yderligere detaljer

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 14:33

Tusind tak til jer alle for hurtig tilbagemelding.

Jeg har nu fået den hjælp jeg skal bruge i denne omgang.

Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden Amino Wink

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)