Efter lang tids overvejelse er jeg kommet til den erkendelse at jeg ikke kan drive www.slipsedreng.dk på tilfredsstillende vis samtidigt med at jeg passer mit arbejde og derfor er jeg på udkig efter en køber til lageret. Det drejer sig om de slips der kan ses på www.slipsedreng.dk eller nedenfor og samlet set drejer det sig omkring 500-600 styk sammenlagt. Jeg er på udkig efter at sælge dem alle sammen til én enkelt køber. Slipsene er alle af rigtig god kvalitet og 100% silke, fremstillet specielt til os på et væveri i Shanghai. Slipsene bliver alle leveret i en gaveæsker og tager sig godt ud, udstillet heri. Prisen vil være yderst favorabel, men ad hensyn til videresalg etc. så synes jeg at den information bedst klares via private beskeder eller emails. Jeg har tidligere fået tilbud på salg af selve webshoppen, og det er selvfølgeligt smigrende, men da det er en hjemmestrikket løsning der ikke kan supporteres vil det kun være en mulighed for en entusiatisk person med godt kenskab til PHP. Hvis det har vakt jeres interesse, eller hvis i kender nogen fysiske butikker der kunne være interesserede i et parti slips klar til julehandelen så lad mig høre fra jer enten her eller til peter@slipsedreng.dk
|
Hej
Prøv at kontakte Anders fra E-slips.dk - det kan være han er interesseret