Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Resourcer til grafikere og designere..

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

itskillingmenet:

Du har vist idéen herfra:

http://www.sachagreif.com/drse/

Ja og google har nok også ideen med en søgemaskine fra nogle andre ... Det er svært at være 100% original så lad være med at skrive det som om at det er en total rip-off...

Synes det er en fin idé og jeg vil hellere søge (og dermed støtte) en dansk udbyder af den slags søgninger. Kunne jo være siden udviklede sig til at være bedre end den du nævnte!

----

Har lavet et forslag til hvordan man kunne få din website til at se lidt bedre ud :) Kontakt mig på renew@webspeed.dk hvis det har interesse! Så sender jeg det til dig :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20

Det var ikke meningen at det skulle komme ud sådan. Det er svært at komme op med nye idéer... Det har jeg fundet ud af med designs.. Jeg er et par gange blevet mindet om, at jeg lige skal passe på, fordi det ligner noget andet, men så må jeg jo flere gange sige, at det er svært at finde på noget nyt, og jeg jo bare laver det jeg synes det er pænt. Har lige lavet et design, som måske ligner ret meget nogen fra disse sider laver: rainonme.net og star69.next27.net/com har lavet, bare i mere den stil som jeg har på min egen side.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37

itskillingmenet:

Det var ikke meningen at det skulle komme ud sådan. Det er svært at komme op med nye idéer... Det har jeg fundet ud af med designs.. Jeg er et par gange blevet mindet om, at jeg lige skal passe på, fordi det ligner noget andet, men så må jeg jo flere gange sige, at det er svært at finde på noget nyt, og jeg jo bare laver det jeg synes det er pænt. Har lige lavet et design, som måske ligner ret meget nogen fra disse sider laver: rainonme.net og star69.next27.net/com har lavet, bare i mere den stil som jeg har på min egen side.

Det så iorden :) Det var bare sådan jeg læste det... et eksempel på hvor nemt det er at misforstå tekst fremfor tale :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)