Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan man dette?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har et personlig ejet firma og har lige været ved tandlægen (i min arbejdstid) er det på nogen måde muligt at kunne trække tandlægen fra på en eller ande sjov måde ?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er tilfældet tror jeg ikke rigtig der er nogen grænser for hvad det er muligt at trække fra. F.eks. kan man jo så også trække besøg hos mekaniker, optiker, diætist, skræder, frisør, etc. fra.

Så jeg kan ikke rigtig forstille mig at det er velset hos t&s.

Mvh Peder

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tandlægeudgifter - fradrag! Der skal du godt nok være kreativ..... Kan du argumentere for at det er nødvendigt for at  sikre og vedligeholde din indkomst har du en teoretisk chance...... Med stor streg under teoretisk!!!!Big Smile

Klovn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik!

Man ved jo ikke, hvad bisserne skal bruges til, vel?*S*

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ret sikker på at man skal decideret tandmodel for at det skulle kunne være muligt! Big Smile Og selv i det tilfælde skal man være noget kreativ, det er jo ikke lang tid siden der kørte en sag om en stripper som ikke kunne få lov til at trække fabriksbabserne fra Stick out tongue selv om de uden tvivl var forretningsmæssigt relevante...

Mvh Peder

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter,

Nope..... men bliver svært at lave en skillelinie med om det er privat eller erhvervWink! Fradrag for gebisset - men må ikke benyttes privat? Wink

Henrik

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger da nogen gange tænderne til at hive isolering af ledninger når jeg ikke har en tang i nærheden tror i den duer ?

 

ej jeg kan nok godt fornemme at de ikke er med på at det kan trækkes fra hehe

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)