Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed uden webshop til skoleopgave søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er i den situation at, jeg i næste uge til skrive studieretningsprojekt, som er en ny større opgave man skriver på alle gymnasielle uddannelser i dag, på 3. år.

Opgaven i sig selv vægtes med 2, dvs. får jeg f.eks. 10 for opgaven, tæller den reelt for 20 når man regner gennemsnittet ud.

Jeg får stillet en opgave i Design samt erhvervsøkonomi - selve designdelen har jeg godt styr på men i erhvervsøkonomi bliver jeg stillet en opgave for, at kigge på om det er rentabelt at udvide en allerede startet forretning med e-handel.

Derfor søger jeg virksomheder, store som små i Århus omegn, som har tid og lyst til at lade mig komme og besøge dem, og snakke om e-handel i deres virksomhed.

Jeg søger virksomheder, som også er åbne for at tale økonomi med rigtige tal, og ikke bare noget man bare slynger ud.

Jeg forestiller mig, at vi kan snakke om at åbne en webshop for virksomhedens produkter, gå ind se på følgende punkter:

- Fragt
- Skal der skaffes ekstra mandskab?
- Opstartsomkostninger

Andre idéer modtages gerne.

Jeg håber jeg har fanget jeres interesse og evt. har lyst til at afsætte en time til to til mig.

Jeg bor selv i Hørning tæt ved Århus og har fornyeligt startet et i/s selskab, sammen med to andre, men selve virksomheden har været oppe og køre i snart 2 år, uden moms.

Kontakt mig enten her eller på mail Denn@Denn.dk

Du er også velkommen til at kontakte mig på telefon.: 28 76 35 46, helst efter kl.15

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)