Jeg har før været på banen med tanker. Nu prøver jeg igen (måske jeg burde have et tankskib, til alle de tanker *G*). Nå, men hvis man har "opdaget" en webshop mulighed man selv kunne se et godt potientale i med navn, og varergruppe osv. Men har bare et problem. Det er rimelige skrøbelige varer. Hvor trygge vil i være ved at sende det med posten? Hvor godt er det plastickfyld og bobleplastic osv?
Du kan jo evt. forsikre dine varer hvis du sender med PostDanmark? Det afhænger nok også af, hvor stor varen er. Hvis det er glaskugler, kan bobleplast osv fint klare det. Men er det mingvase fra år 1200, så vil jeg måske overveje at sende det på andre måder end med PD :)
En simpel mulighed er vel at sende et antal pakker afsted - hvis altså du allerede har vareprøver - til dig selv. Prøv forskellige typer isoleringsmaterialer og se hvilke der duer og hvilke der ikke duer. Den må da være en relativt billig crash-test...
Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.