Jeg står og mangler 3 hjemmesider som skal analyseres til bunds. Jeg tager fat i alt lige fra brugervenligheden af din hjemmeside til hvor meget din produktbilleder må fylde.
I analysen af din hjemmeside vil jeg komme med gode råd om hvad der skal laves om på din hjemmeside for at sælge mere. Jeg vil skrive det i et sprog hvor alle kan være med. Udover det vil jeg give dig nogle uforpligtende referencer til hvem der kan hjælpe dig med at udbedre dine svage punkter.
De 3 frivillige, skal være villig til, at deres rapport kommer på en hjemmeside og bruges til mine referencer. De 3 hjemmesider skal sælge produkter og altså af den grund ikke kan være en information hjemmesider.
Du er meget velkommen til at kigge på mit website og bruge resultatet, således som du omtaler i dit indlæg. Se på www.galleri-eland.dk og skriv til mig på min mail - post(a)gallerieland.dk - hvis du kan bruge det. :-)
Jeg vil sende jer en mail allesammen så i ved hvad i går indtil. Så snart jeg har fået svar på den mail jeg sender ud, så vil jeg gå igang med analysen. Den vil blive færdig i løbet af december måned.
Jeg glæder mig til at gå i krig med jeres hjemmesider og håber jeg kan bidrage med nogle gode ændringer.