Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføreings strategi. Jeg er jo amatør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at tale med en der kan rådgive mig vedr min markedsføring. Jeg er jo amatør , Men jeg har jo nogle ideer men det kan jo være dyrt at afprøve dem og nogen gange finder jeg ikke ud af om de virker osv.

Findes der nogle mange tage en snak med det om

Det jeg går og roder med er :

Trykte medier kontra internet bannere osv.

Trykte annoncers udforming

og meget andet

mvh

Martin

www.daekimporten.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbelt post grundet langsom serversvar Sad

Kan ikke slettes, kun rettes...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Så vidt jeg kan se under "Kontakt"-punktet på jeres hjemmeside, så hører I hjemme i Horsens.
Så hvis jeg var dig, ville jeg kontakte enten Horsens Erhvervsråd eller Væksthus Midtjylland. Hvis du har vækstambioner, kan du få et betydeligt tilskud til at få rådgivning fra en privat rådgiver, der kan hjælpe dig med at lave en marketingstrategi.
Se http://www.startvaekst.dk/vhmidtjylland.dk/ErhvervsserviceMidt

Her kommer lige nogle hurtige input, som vil være gode at tage udgangspunkt i, når du skal videre med din marketingstrategi: