Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføreings strategi. Jeg er jo amatør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at tale med en der kan rådgive mig vedr min markedsføring. Jeg er jo amatør , Men jeg har jo nogle ideer men det kan jo være dyrt at afprøve dem og nogen gange finder jeg ikke ud af om de virker osv.

Findes der nogle mange tage en snak med det om

Det jeg går og roder med er :

Trykte medier kontra internet bannere osv.

Trykte annoncers udforming

og meget andet

mvh

Martin

www.daekimporten.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbelt post grundet langsom serversvar Sad

Kan ikke slettes, kun rettes...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Så vidt jeg kan se under "Kontakt"-punktet på jeres hjemmeside, så hører I hjemme i Horsens.
Så hvis jeg var dig, ville jeg kontakte enten Horsens Erhvervsråd eller Væksthus Midtjylland. Hvis du har vækstambioner, kan du få et betydeligt tilskud til at få rådgivning fra en privat rådgiver, der kan hjælpe dig med at lave en marketingstrategi.
Se http://www.startvaekst.dk/vhmidtjylland.dk/ErhvervsserviceMidt

Her kommer lige nogle hurtige input, som vil være gode at tage udgangspunkt i, når du skal videre med din marketingstrategi:
- Skab et overblik over, hvilke former for markedsføring, som I har benyttet jer hidtil. Hvilke resultater har det givet?  Udbytte af markedsføringstiltag skal kunne spores, f.eks. ved at kunne spore antallet af besøg på hjemmeside eller kampagnesite, opkald på et særligt kampagnenummer eller ved særlig efterspørgsel efter specielle kampagneprodukter. Har I mulighed for at spore nogle af jeres tidligere tiltag, så I evt. kan bygge videre på nogle gode erfaringer fra tidligere kampagner?
- Hvad er jeres mål for jeres marketingindsats det næste halve år, det næste år, de næste to år? I bliver nødt til at sætte jer nogle mål med jeres indsats, ellers ender I med at fægte forvildet rundt.  
- Hvad er jeres budget? Jeres marketingindsats afhænger meget af, om I har kr. 50.000 eller kr. 500.000 til markedsføring.
- Lav en marketingstrategi. Beskriv målet med jeres marketingindsats? Hvad er midlerne? (f.eks. Google-Ads) Hvornår skal aktiviteterne afvikles? Hvad er jeres budget - opdelt på de enkelte kampagner eller kampagneelementer?

Du er velkommen til at ringe til mig på mobil: +45 2279 3936. Jeg har siddet med kommunikation og markedsføring i mange år og vil gerne bruge en halv time på at hjælpe dig videre - det skal ikke koste dig noget

 

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Aars
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Din eventuelle markedsføringsstrategi skal afspejle hvor omfattende din virksomed er. Det hele afgøres mere eller mindre af om du er lokalt, nationalt eller internationalt orienteret.

 

Jeg er i min stilling vandt til at planlægge markedsføringsplaner, kampagner mv. så skulle du have lyst kan jeg godt give et par pointers - bare skriv til mig på nicklarzn@hotmail.com

 

Med venlig hilsen

Nichlas

 

"Tro på dig selv ellers får du ikke andre til det"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)