Hey Amino brugere. Jeg har tænkt på en masse forskellige ideér til hvad slags forretning jeg skal have, og er kommet frem til min første investeringsplan. Jeg vil oprette et firma, som udlejer boliger, og grunden til at jeg vil gøre det via et firma, er at jeg efter min opfattelse vil kunne oprette en etableringskonto, og trække det fra i skat. Og når jeg har sparet nok penge op, så smider jeg det hele ind i firmaet uden at blive beskattet? og herefter køber jeg en enkelt ejendom til at starte med. Jeg har i øvrigt allerede fundet en lejer som vil indgå en 10 årig leje kontrakt, selvfølgelig med forbehold som kan resultere i opsigelse inden udløb. Jeg søger selvsagt svar på mit spørgsmål, men hvis nogle af jer har nogle gode råd til mig tager jeg gerne imod.
Mvh. Chris |
Hej Chrish hvis du vil lave et ejendomsselskab så vil jeg nok foreslå dig at vente med at købe den udlejningsejendom fordi priserne på ejendomme falder stygt for tiden så hvis du køber den nu så risikerer du at sidde med et underskud på netop den ejendom