Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af PPC-programmer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg overvejer at bruge en PPC-partner/søgemaskine, men har et par spørgsmål som jeg ikke lige kan finde svar på. Håber der er nogen som kan/vil hjælpe. 
1. Som jeg har forstået det, foregår denne form for optimering på PPC-partnerens egen server, og vil ikke have nogen indflydelse på ens egen optimering i diverse søgemaskiner. Jeg har også læst at PPC-maskinerne ikke ændrer ens ranks i diverse søgemaskiner, men dette kan jeg ikke rigtig få til at passe med, at PPC-maskinerne jo netop genererer klik fra de "almindelige" søgemaskiner. 
Kort sagt - Hvordan er det lige at PPC-maskinerne hænger sammen med traditionelle søgemaskiner såsom Google
2. Er det synligt for en besøgende, at det er en PPC-maskine der har genereret den side han/hun skal til at klikke på, således at man på det mærmeste inviterer potentielle misbrugere (eks. konkurrenter) til at gå amok med musen?  Dette er jo eks. ret tydeligt hvis man bruger Google Adwords.
Muligvis blander jeg nogle begreber sammen, men det er vigtigt for mig at pointere, at det jeg søger er et seriøst program der kan genere nogle kvalificerede klik med fornuftige konverteringsrater (ja, hvem gør ikke det...), og ikke et eller andet fiks faks...;-) 

Mvh 
Claus
 
 
Stort luksushus udlejes på Fyn. Vores sommerhus indeholder bl.a. spabad, sauna, brændeovn, solarie, 2 badeværelser og 10 sovepladser. Sommerhuset har havudsigt og der er adgang til legeplads.
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Jeg ved ikke helt om det er dette du spørger om...men - PPC søgemaskiner linker jo aldrig direkte til dit site, det er altid via en redirect-agtig ting så linken ville ikke gøre noget for din ranking



2) Der findes programmer der kan hjælpe ondsindede til at snyde og dermed koste dig en masse penge...men (a) du har jo et max budget pr dag/uge/mdr og (b) man kan ikke umiddelbart blot klikke 100 gange, de holder øje med IP numre osv, og du betaler ikke for samme IPnummers ubegrænsede klik inden for samme periode.


 


:)


d.

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)