Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Happiness-cafe.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lige startet min hjemmeside om personlig udvikling og jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad i synes om selve designet og måde tingene bliver præsenteret på.

Jeg vil være jer evig taknemlig og give jer min førstefødte søn for lidt feedback Wink

Ha en fantastisk dag

N.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:41

Hej Nicolai.

Behold du bare din søn Person

Med hensyn til din side:

• Jeg GIDER ikke at læse en dansk side med engelsk tekst. Det kan godt være din målgruppe er engelsktalende, men så må de jo have god fornøjelse med at læse.
  • Det er nogle MEGET lange præsentationer af jer selv, uden at jeg egentlig blev klogere på hvad det er i kan, og hvad jeg skal bruge det til.
  • Det ville være rart med lidt flere billeder (ikke af palmer med hængekøjer). På hele sitet fandt jeg kun 2 billeder, og det gør siden MEGET ensformig at kigge på.

Det lyder negativt det hele, men det er ikke sådan ment. Jeg synes bare ikke at siden rigtig fanger mig.

Held og lykke med projektet.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 12:28

Jamen det godt du kommer med feedback.

Punkt 2: Tænker du under den statiske side "coaches"?

- Hvis det er tilfældet, så det heller ikke meningen, det en forlængelse af deres profil, dvs. når de skriver en artikel, så bliver de hurtigt krediteret i toppen, og så for at læseren kan få mere at læse om personen, så kan han gå om at læse det der.

Punkt 3: Der skal helt sikkert flere billeder med artikler, så det bliver mere levende.

Men det var jo heller ikk det du ville have. Hvilke billeder kunne du tænke dig at se?

Tak for hjælpenGeeked

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 12:28

Jamen det godt du kommer med feedback.

- Hvis det er tilfældet, så det heller ikke meningen, det en forlængelse af deres profil, dvs. når de skriver en artikel, så bliver de hurtigt krediteret i toppen, og så for at læseren kan få mere at læse om personen, så kan han gå om at læse det der.

Punkt 3: Der skal helt sikkert flere billeder med artikler, så det bliver mere levende.

Men det var jo heller ikk det du ville have. Hvilke billeder kunne du tænke dig at se?

Tak for hjælpenGeeked

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:10

Idéen er jeg helt vild med - dog ville jeg mene at du skulle segmentere efter det danske markede, dvs. at siden skal være på dansk. Der findes utallige coaching sider på engelsk.

For mig at se, er der ikke tale om en hjmmeside men en blog - og en blog med alt for meget tekst og for lidt billeder. Jeg ville arbejde på at give siden mere "luft" altså prioritere.

Ellers spændende at Anders Tryka er med, han skriver altid kvalitets indlæg.

Det var lige mine tanker.

Mvh

Ian

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 13:19

Tak Ian,

Give den mere luft, hvordan kan det rent praktisk udfoldes?

Billeder til hver artikel

Hvad ellers??

Ja Anders skriver super gode artikler, og han vil være en fast del af siden, så det bliver super spændende at følge.

Ang. målgruppen, så ville jeg hellere end gerne have lavet den på dansk, men markedet er ikke stort nok til at få sådan et projekt rigtig op at køre.

Jeg har nogle mål for det, og de vil ikke blive nået udelukkende hvis jeg fokuserede på det danske marked.

Men håber du vil følge med selvom det på engelsk, så snart der kommer gang i den, så vil jeg udvikle den yderligere, hvor der bliver fokuseret mere på kommunikation mellem brugerne. Det bliver fedt Geeked

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:44

Hej igen.

Nicolai Larsen:

Ja. Men muligt det virker efter din hensigt.

Nicolai Larsen:
Hvilke billeder kunne du tænke dig at se?

Tja, noget der har relation til emnet. Måske en "guru" indenfor faget?

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:57

Jeg kan godt lide siden. Godt farvespil, og godt indhold (tekstmæssigt)

mvh Jonas

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:46

Vedr. "mere luft"

Du kunne måske begrænse dig til 2 blogindlæg på forsiden og derved give lidt mere luft.

Jeg kan henvise til denne side, der også omhandler personligudvikling og hvor jeg selv vil skrive indlæg i fremtiden.

http://www.exceptionallife.dk/blog/

Prøv at få en designer til at komme med et par indput.

Alt vel

Ian

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 08:35

Tak for feedbacken,

Jeg er selv tilfreds med projektet, hvad føler i andre? 2 artikler på forsiden?

Personligt så ville jeg som læser være interesseret i at kunne finde nogle artikler nemt, i stedet for de skal ind i arkivet og lede.

Lige p.t. vil 8 artikler blive vist på forsiden, når der er kommet 8 artikler ;-)

Jeg kender godt hjemmesiden, Christian skriver nogle gode artikler og følger også med på hans blog.

Hvad skal du i skrive om Ian?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)