Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil USB 3.0 betyde for mig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har lige læst at der kommer en USB 3.0 standard, der tilsyneladende er 10 gange hurtigere end 2.0.

Udover at mine memory sticks bliver hurtigere, hvad kommer det så ellers til at betyde for vores dagligdag? En masse nye udgifter fordi at alt nu skal være USB 3.0?? Stick out tongue

Hilsen Morten

p.s. jeg har læst det her: http://www.gaj-it.com/1066/usb-30-specs-releaved/  (åbner i nyt vindue)

Fra Kbh
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:36

Det betyder bare for dig at du hurtigere kan overføre data til dine eksterne harddiske og flash nøgler osv. fremover - end da du benttede USB 2.0 ;o)

Så alt  alt er det fint nok..  og som de  selv skriver på dit link - er standarden tilsyneladense bagudkompatibel ... så det er også bare super..

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:25

Først og fremmest kan du glæde dig over, at hardware firmaerne bakker op om en fælles standard. USB kan bruges af alle, alle steder og er dermed en super fed teknologi. At den så bliver hurtigere gør jo ikke noget.

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:21

For en der ikke arbejder eller bruger nogle store Filer har det ikke den store betydning. Det er mere til folk med store DATA-overførsler så som :
Videor, Musik-projekter, 3D-projekter, Program-overførsel, Plug-ins til diverse programmer og mange andre ting.

Nu ved vi ikke hvad du bruger en USB til, men i princippet har det ikke nogen særlig indflydelse på din hverdag sikkert.

Håber det hjælper dig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)