Hej, Vi søger et par freelance/deltids grafikere, der vil være en del af holdet. Vores lille firma STANDOUT I/S laver hovedsageligt hjemmesider og webshops, men også logoer og tryksager. Du: Vi tilbyder en fair aflønning. Vi foretrækker at få kontakt til grafikere der ikke er selvstændige, men som enten har fuldtidsjob eller er under uddannelse. Du kan maile mig med dit telefonnummer, CV samt et par referencer på: nikolaj@standoutdesign.dk Jeg håber at høre fra dig. |
Freelance/deltids grafikere søges(hovedsageligt webdesign)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Hej Nikolaj Jeg er grafiker, og arbejder freelance i fritiden, så jeres løsning passer mig fint. Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på www.ComputerLab.dk |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Hej alle, Tak for de mange mails - Vi har taget kontakt til de fleste, og vil tage kontakt til de sidste i starten af næste uge. Vi har umiddelbart hvad vi skal bruge nu, men send os gerne en mail alligevel - Måske vi kan finde en løsning. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)