Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.techguru.dk - nyt iværksætter site som fokuserer på IT delen af iværksætteri.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino’er,

Jeg har de sidste 2 dage brugt alt min tid på et helt nyt site som omhandler iværksætteri

Grunden til at jeg har ”udviklet” dette ”nye” site er at jeg har lagt mærke til at der ofte kommer flere og flere spørgsmål som er IT relaterede på Amino. 

Derfor har jeg lavet en side hvor der kun bliver fokuseret på IT delen af iværksætteri, siden er IKKE tænkt som en konkurrent til Amino.

Men som et supplement. 

Jeg håber at den vil tiltrække IT kompetente personer som vil være med til at skabe et rigtig fedt iværksætter community og samtidig hjælpe alle vores andre med-iværksættere med deres IT problemer og spørgsmål.

Kom med venligt med en bedømmelse af siden, først og fremmest siden funktioner og brugervenlighed. 

Da designet ikke er udviklet af os ønsker vi ikke en bedømmelse af dette men det skader ikke, i kan evt. komme med ændringer som i syntes, vil gøre siden bedre og pænere.

Her er et link til siden: www.techguru.dk – IT-Iværksætter Debatten 

Med Venlig Hilsen

Yusuf Erdogmus 
– Stifter af www.techguru.dk | IT-Iværksætter Debatten

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:28

Jeg kan kun se et billed / jeres logo

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 21:31

Det samme herfra

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32

Tak for det, havde glemt at redirecte til siden.. Doh...

Nu er det muligt at besøge den.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55

Ups... Glemte lige: Tilmeld jer endelig:D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22

Så er der også stablet en konkurrence på benene :)

Når der er kommet de første 100 brugere på siden vil der blive trukket lod om 2  x Biografbilleter til hvilket som helt biograf i landet*.

Dette forsætter, så når der er kommet 500 Brugere vil 1 heldig få mulighed for at få en komplet CMS hjemmeside med hele moliviten helt gratis eller en PHP programmør til rådighed, Gratis.

* Bland de 100 brugre. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:20

Nu har jeg ikke brugt synderligt lang tid på din side, men kan du give mig én grund til at jeg skulle oprette en profil, istedet for bare at benytte Amino?

Mvh Peter Suhm

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:31

Jeg er generelt pro ethvert iværksættervenligt initiativ så Yes herfra.
Amino tager næppe skade af lidt konkurrence...

Men som du nok vil sande, så er alt begyndelse svær. Mest af alt, fordi et tomt forum er super kedeligt... du sidder jo lidt med hønen & ægget problematikken - din debat tiltrækker ikke de spændende debattører før der sker noget, og der sker ikke noget før der er spændende debattører derinde :-)

Du er ikke first mover - du er faktisk ikke engang fast second mover, så pressepotentialet er limited - dog ikke umuligt. Thorborg fik jo fx god omtale på en DR radiokanal blot fordi han brugte Comic Sans skrifttypen - så ind i tænkeboksen og find på noget banebrydende :-)

Der skal nok være et marked for dig. Amino er nu blevet så stort, at det også begynder afskrække nogen og irritere andre.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47

Siden er et alternativ til amino, håber at siden på et tidspunk vil samle en masse folk som har viden inden for IT og derfor kunne komme med flere og gode debatinlæg.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)