Hej alle amino’er, |
Jeg kan kun se et billed / jeres logo
Hej alle amino’er, |
Tak for det, havde glemt at redirecte til siden.. Doh... Nu er det muligt at besøge den. |
Ups... Glemte lige: Tilmeld jer endelig:D |
Så er der også stablet en konkurrence på benene :) Når der er kommet de første 100 brugere på siden vil der blive trukket lod om 2 x Biografbilleter til hvilket som helt biograf i landet*. Dette forsætter, så når der er kommet 500 Brugere vil 1 heldig få mulighed for at få en komplet CMS hjemmeside med hele moliviten helt gratis eller en PHP programmør til rådighed, Gratis.
|
Nu har jeg ikke brugt synderligt lang tid på din side, men kan du give mig én grund til at jeg skulle oprette en profil, istedet for bare at benytte Amino?
Mvh Peter Suhm |
Jeg er generelt pro ethvert iværksættervenligt initiativ så Men som du nok vil sande, så er alt begyndelse svær. Mest af alt, fordi et tomt forum er super kedeligt... du sidder jo lidt med hønen & ægget problematikken - din debat tiltrækker ikke de spændende debattører før der sker noget, og der sker ikke noget før der er spændende debattører derinde :-) Du er ikke first mover - du er faktisk ikke engang fast second mover, så pressepotentialet er limited - dog ikke umuligt. Thorborg fik jo fx god omtale på en DR radiokanal blot fordi han brugte Comic Sans skrifttypen - så ind i tænkeboksen og find på noget banebrydende :-) Der skal nok være et marked for dig. Amino er nu blevet så stort, at det også begynder afskrække nogen og irritere andre. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Siden er et alternativ til amino, håber at siden på et tidspunk vil samle en masse folk som har viden inden for IT og derfor kunne komme med flere og gode debatinlæg.
|