Jeg er sammen med min kollega lige på trapperne til at starte nyt firma. Planen er at det skal gå i luften start feb. og i den forbindelse vil vi gerne i kontakt med revisor. Det skal helst være i nærområdet (Kbh N).
Det drejer sig om hjælp til opstart af firmaet, løn, bogføring osv osv. Jeg leder efter en sparringspartner som vil hjælpe os til en god start og som forhåbenligt kunne blive til et langt samarbejde. Vi stræber selvfølgelig efter at lave så meget "regnskab" som muligt selv men for at være ærlige - så fatter vi hat af regnskab lige pt. Og det er IKKE et sted jeg har lyst til at brænde nallerne!
Bogføring og løn vil vi gerne hjælpe jer med. Vi har et samarbejde med et revisionshus ikke så langt væk herfra (har selv kontor i Tåstrup) - alt udover bogføring og løn forestiller jeg mig så at outsource hertil.
Resultatet heraf vil være en stor besparelse på de almene bogholderiopgaver.
Vi ville sagtens kunne lave et online setup, hvor jeg hjælper jer i gang og i så selv kunne foretage bogføringen fremover os så lige kunne få mig til at kigge med i kassekladden inden i bogfører den, så i ikke får bogført alt for mange fejl.