Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor søges til nyt firma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er sammen med min kollega lige på trapperne til at starte nyt firma. Planen er at det skal gå i luften start feb. og i den forbindelse vil vi gerne i kontakt med revisor. Det skal helst være i nærområdet (Kbh N).

Det drejer sig om hjælp til opstart af firmaet, løn, bogføring osv osv. Jeg leder efter en sparringspartner som vil hjælpe os til en god start og som forhåbenligt kunne blive til et langt samarbejde. Vi stræber selvfølgelig efter at lave så meget "regnskab" som muligt selv men for at være ærlige - så fatter vi hat af regnskab lige pt. Og det er IKKE et sted jeg har lyst til at brænde nallerne!

Ser frem til at høre fra jer!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47

Hej!

Du skal være meget velkommen til at kontakte os.

Vi har en del kunder i København, og et mødelokale i centrum af København.

Holder til i Slagelse, men har en del kunder i København.

Er i København torsdag, den 20.11.2008!

Du kan læse mere om os på vort site.

Kontakt os per mail eller telefon.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:53

Hejsa.

Bogføring og løn vil vi gerne hjælpe jer med. Vi har et samarbejde med et revisionshus ikke så langt væk herfra (har selv kontor i Tåstrup) - alt udover bogføring og løn forestiller jeg mig så at outsource hertil.

Resultatet heraf vil være en stor besparelse på de almene bogholderiopgaver.

VH Jørgen Olsen

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 12:56

Hej begge,

I er mere end velkommen til at kontakte os. Vi holder til i Vallensbæk i storkøbenhavn.

Jeg vil godt kunne hjælpe jer i gang med bogføringen så i selv kan klare den når i starter op og det samme med lønnen.

Hvis i ønsker flere oplysninger omkring os kan i se vores hjemmeside for informationer - www.revisorfirmaet-lemo.dk

Mvh.

Morten Kertész

Revisorfirmaet Lemo

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 13:41

Hejsa

Du skal være velkommen til at kontakte mig og aftale et uforpligtende møde. Jeg har kontor i Kastrup, men kommer også gerne forbi og besøger jer.

Du kan læse mere om hvad jeg kan tilbyde på www.netaccounting.dk

Vi ville sagtens kunne lave et online setup, hvor jeg hjælper jer i gang og i så selv kunne foretage bogføringen fremover os så lige kunne få mig til at kigge med i kassekladden inden i bogfører den, så i ikke får bogført alt for mange fejl.

Hiilsen

Lone

info@netaccounting.dk

Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:12

Super tak - jeg vil nok lige kontakte jer ang. mere konkret info engang i næste uge.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)