Hej Morten, vil du anbefale en 10$ om måneden shared host til et projekt som det beskrevne? Uanset, om de tilbyder fri trafik, vil jeg formode, at man hurtigt vil rende ind i nogle ressourceproblemer med CPU-brug eller hvad ved jeg. De der begrænsninger, som de fleste shared hosts med fri trafik har skrevet ind i deres betingelser for at kunne afvise sider, som trækker meget på deres ressourcer. |
Frank Hellerup Madsen:Uanset, om de tilbyder fri trafik, vil jeg formode, at man hurtigt vil rende ind i nogle ressourceproblemer med CPU-brug eller hvad ved jeg. De der begrænsninger, som de fleste shared hosts med fri trafik har skrevet ind i deres betingelser for at kunne afvise sider, som trækker meget på deres ressourcer.
Jeg vil også godt lige komme med en sidebemærkning for jeg havde i nogle år Min-mave liggende på et "alm" webhotel hos wannafind og ar egentlig okay tilfreds selv om min side var en "anelse" langsom - I slutningen af 2007 (mener jeg det var) fik jeg lagt Min-mave over på en dedikeret server, og så skal jeg love for der kom gang i hastighed, aktivitet på siden og besøgstallet steg voldsomt.
Så WavesOut tænk dig rigtig godt om når du vælger server eller host-løsning. - især når du vil streame store filer som musik og film