Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website - omkostninger?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

vil du anbefale en 10$ om måneden shared host til et projekt som det beskrevne?

Uanset, om de tilbyder fri trafik, vil jeg formode, at man hurtigt vil rende ind i nogle ressourceproblemer med CPU-brug eller hvad ved jeg. De der begrænsninger, som de fleste shared hosts med fri trafik har skrevet ind i deres betingelser for at kunne afvise sider, som trækker meget på deres ressourcer.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Uanset, om de tilbyder fri trafik, vil jeg formode, at man hurtigt vil rende ind i nogle ressourceproblemer med CPU-brug eller hvad ved jeg. De der begrænsninger, som de fleste shared hosts med fri trafik har skrevet ind i deres betingelser for at kunne afvise sider, som trækker meget på deres ressourcer.

Jeg vil også godt lige komme med en sidebemærkning for jeg havde i nogle år Min-mave liggende på et "alm" webhotel hos wannafind og ar egentlig okay tilfreds selv om min side var en "anelse" langsom - I slutningen af 2007 (mener jeg det var) fik jeg lagt Min-mave over på en dedikeret server, og så skal jeg love for der kom gang i hastighed, aktivitet på siden og besøgstallet steg voldsomt.

WavesOut  tænk dig rigtig godt om når du vælger server eller host-løsning. - især når du vil streame store filer som musik og film

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)