Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Remote Backup

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Hvilket program bruger du til det?

Har ikke selv brugt det, men kiggede kort på det. Tag et kig:

http://areca.sourceforge.net/

Det er Java og laver incremental backup direkte op til en FTP Server, hvis man læser specs og leger lidt med den virker de vildt imponerende, om det også er driftsikkert har jeg endnu ikke erfaret.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:03

Nicolai Lønne:

Hans Stokholm Kjer:
Jeg bruger bare min ftp-server hos servage.net.

Har jeg også prøvet, men det program jeg havde til at køre automatisk backup fra tid til anden, kunne ikke rigtigt sammen med servage... deres ftp er vist ikke altid lige stabil :-(

Hvilket program bruger du til det?

Vi har en flok kunder der bruger cobian til at tage backup af deres windows-maskiner via FTP.

Programmet og dets hjemmeside ser lidt "tam" ud, men man skal ikke undervurdere programmet af den grund.

Nåe ja, så er det gratis, men nyeste version er åbenbart ikke længere open source af en eller anden grund.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 07:43

Vi bruger - og sælger - en backup-løsning fra Curanet, forhandler-delen af Wannafind. Det har fungeret upåklageligt og vi har lige lidt over 50 kunder koblet op. Og det spænder fra enkeltstående maskiner, der tager backup ved nedlukning efter endt arbedjsdag, til servere med Exchange og Sharepoint der kører et mere kompliceret system hen over ugen og med plads afsat til opbevaring af ændringer/slettede i de seneste 30 dage.

Så vi anbefaler den løsning til både store og små.

Jeg har selv forsøgt mig med ftp til Servage af min billedbase, men har meget ofte oplevet overførselsproblemer. Så den løsning kræver god tålmodighed og en tæt overvågning, hvis man vil være sikker på at man har kopier af det hele.

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:39

Tak for alle jeres svar og indput.

Jeg tror jeg vælger IBM´s Arsenal løsning. De har den langt bedste mht. renondans på backup´en og sikreste løsning generel. Desuden er det vigtigt vi kan få vores backup 24/7 hurtigt og professionelt, samt sikkerheden er i top igennem hele kæden.

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:28

Hej!

Jeg kan varmt anbefale Kazabra Backup - https://kazabra.com - udover backup, tilbyder tjenesten nogen rigtig fede services.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)