Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende moms på regning fra FaceBook

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Meirum:

Jeg har tilvalgt alt, dog med den begrænsning at alderen skal være 23 eller derover.

Prøv at segmenter og så lege med ideer til hver segment. Eksempelvis kunne du vælge piger hvis status er kæreste/forlovet og så lave en annoncen ala "Forær din kæreste et flot vægportræt af dig selv ..." inkl. et eller andet flot billede af en pige sammen med annoncen. Hvis den skal være helt gennemført, skal de sendes til en side med eksempler på den slags billeder og evt. en opfordring til at tilmelde sig maillinglisten, hvis de ikke står og har sådan et billede nu og her. Samme side/segment kunne evt bruges på www.hotpeople.dk og lignende steder, hvor pigerne allerede har flotte billeder liggende i høj opløsning.

Fra Brøndby
Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:17

Slet ikke nogen tosset ide - mange gange skal folk jo lige have at vide hvad de ønsker sig :-)

Jeg har bare et lille problem - og det hedder "tid".

Havde før 24 timer døgnet, men er begyndt at springe frokosten over - og har nu 24,5 timer. Det er stadig bare ikke nok.

Har en liste så lang med ideer, udviklingsmuligheder og alt muligt andet, at jeg snart ikke ved hvor jeg skal tage fat.

Det værste er næsten at rigtig mange ting bliver gjort 90-95 % færdige og derfor ikke får den fulde effekt.

Skulle måske prøve at spørge her i forummet, hvor mange timer folk bruger på deres forretning - tjekker først lige om der findes en tråd allerede.

HotPeople.dk - hold da op, vidste ikke at folk kunne være så glade for sig selv :-) - men så absolut et potentiale.

/henrik

www.storebilleder.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:19

Ja - det er nogle lidt sjove bilag de laver på facebook, og de er generelt ikke vilde med af give information fra sig.

Jeg følger lige tråden lidt her ang. det med momsen, men umiddelbart vil jeg da gå ud fra at den ikke er momsbelagt når det er en serviceydelse fra USA.

Det lyder fint med 1,5 kr. pr. klik, det burde hvertfald være opnåeligt at tjene ind igen. En anden ting som er lidt træls ved deres system er, at det tager tid at blive accepteret til lidt større beløb, så man faktisk i starten skal udskrive bilag hver gang de hæver $100.

// Jesper Skov

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)