Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design og opsætning af MangetoCommerce Shop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Da iværksætteren i mig lever i bedste velgående, så har jeg kastet mig over et nyt projekt. Vi har erhvervet os dele af et eksisterende firma, som sælger sine produkter både BtB & BtC igennem forhandlere, opsøgende salg - og ikke mindst via nettet / webshop.

Købet af den eksisterende virksomhed inkluderede bl.a. en eksisterende webshop, men denne har en masse mangler - især grafisk - hvorfor vi har behov for at starte en ny - inden for en overskuelig fremtid. Valget er faldet på MagentoCommerce. Men vi hverken kan eller vil sætte den op selv, så vi har behov for et godt tilbud - og gerne fra en her fra Amino.
Med inspiration fra en eksisterende webshop, så har vi en god idé om hvordan shoppen skal se ud, og kravspecifikationen er også nogenlunde på plads. Intet af det ønsker jeg dog at afsløre her, så er der nogen herinde der har erfaring med Magento, og med mod på at udarbejde et tilbud, så kontakt mig gerne på morten@wideeyes.d

Pris betyder en del, da vi har brugt mange penge på overtagelsen af det andet firma. Til sammenligning kan vi oplyse at det dyreste tilbud vi hidtil har modtaget er kr. 15.000,- - men det kan uden tvivl også gøres billigere (vi har også modtaget billigere tilbud).

Jeg ved at Magento ikke har været kørende så længe, men håber der alligevel er nogen herinde der har taget det til sig og allerede er blevet eksperter Smile     

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)