Jeg skal have lavet 30-40 tryk, men det skal laves som transfers da emnerne er lettere uhåndterlige. Trykket er i fire farver og kan være på en A4. (måsker er jeg interesseret i at få lavet et lignende antal t-shirts i forsk. størrelser, men det er ikke besluttet endnu) Hvad koster den slags? |
Hvis du kan sende motivet i en email til mig, så vil jeg da godt give dig en Amino-pris på opgaven.
Selvom det er transfér vi snakker om, så er prisen stadig, ligesom ved serigrafisk tryk, afhængig af hvorledes motivet ser ud.
Selvom det er transfér vi snakker om, så er prisen stadig, ligesom ved serigrafisk tryk, afhængig af hvorledes motivet ser ud.
Du skal være opmærksom på, at Ark-Transfér virker bedst på lyse tekstiler (allerbedst på hvide).
Hvis det er mørke tekstiler så som sort, så skal man benytte Solid-Transfér i stedet for, men der er så nogle begrænsninger i hvad man kan gøre omkring glidende farveovergange m.m.
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk
Hvis det er mørke tekstiler så som sort, så skal man benytte Solid-Transfér i stedet for, men der er så nogle begrænsninger i hvad man kan gøre omkring glidende farveovergange m.m.
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk