Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer til DanDomain

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Som med alle mine nye projekter afsøger jeg lige markedet inden jeg går i gang, for at finde stedet der giver mest for pengene.

Jeg står og skal have lavet en ny webshop i DanDomains system. Det eneste der skal laves er gratisk identitet, design til shoppen og sætte designet op i shoppen.

Jeg har ikke noget max på prisen, men hvis det skal være over 20.000 skal jeg virkelig føle jeg får noget ekstra for pengene.

Skriv gerne en PB eller smid et svar her i tråden om hvad du mener at kunne tilbyde (husk referencer!).

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:07

Rommy:

Som med alle mine nye projekter afsøger jeg lige markedet inden jeg går i gang, for at finde stedet der giver mest for pengene.

Jeg står og skal have lavet en ny webshop i DanDomains system. Det eneste der skal laves er gratisk identitet, design til shoppen og sætte designet op i shoppen.

Jeg har ikke noget max på prisen, men hvis det skal være over 20.000 skal jeg virkelig føle jeg får noget ekstra for pengene.

Skriv gerne en PB eller smid et svar her i tråden om hvad du mener at kunne tilbyde (husk referencer!).

Sender dig lige en PB.

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:07

Rommy:

Sender dig lige en PB.

Tilføj mig på Twitter

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:43

hej Rommy. jeg har sammen med en ven lavet en virksomhed, hvor vi netop hjælper folk med at lave, det der dækker dit behov.

vi er unge under uddannelse men er utrolig dygtige til photoshop og ligende design programmer. vi tænker meget inovativt, men kan selvfølgelig også designe tingene lige efter kundes behov. 

og ja vi laver tingene meget billigt.

hvis du er interesseret kan du entet kontakte mig på nummeret 28193462. eller sende mig en mail: Victormethmann@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 10:50

Jeg har sendt dig en PM!

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)