Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Venture Kapital - Har du brug for penge ?

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
-> i deres penge, da vi tjener rigeligt til vores egen vækst

sku da cool nok ! kan jeg ikke få nogle af dem

>Ambitiøse Internetbaserede firmaer, med god ledelse, udenlandske ambitioner og i god vækst.

hmm findes der mange af dem ?? som virkelig tjener gode penge

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 16:15
Dato: 5/21/2006 12:18:50 PM
Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 5/19/2006 1:46:53 PM Forfatter: Matt K. Baldersø
Hundehandlere... hehe... Jamen Martin jeg kender en virksomhed der hedder Mellergaard.net - effektiv og sympatisk ledelse, sublim service og i desperat mangel efter 7,5 mio. kr. *gg*

Nej, en lille comment... ville du selv investere i dating.dk??? Betalingssider er yt... se f.eks. www.hjertebanken.dk - genialt koncept startet af min gode ven Magnus fra Aalborg, ti gange flere og federe funktioner, og 100% for free... og det vil den altid blive holdt i... Dét holder...

Et mere seriøst bud ville være virksomheder indenfor Wellness, Iværksætteri/Entrepreneurship, Viral Marketing/Word-of-Mouth... ...

Matt, du har indåndet for meget bådstøv ;-)
Betalingstjenester  blomstrer og de tjene bunker af penge, så den holder ikke. Jeg ville til hver en tid gerne eje Dating kan jeg love dig. Bagmændende er for kompromisløse og kyniske til mig, men deres produkter holder vand!

Dbh Martin

Jeg har også arbejdet "med" dem ang en del af deres virksomhed, og jeg giver dig kun ret til fulde Hr Thorborg. men ja, efter de selv har fået en betalingsdel med sms, så tjener de endnu flere penge, så de ikke skal del de overtakstseret betalinger

Supply Chain blæksprutte

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:43
Hej Martin,

Jeg kan huske at der var et portræt af et succesfuldt analysefirma i Iværksætteren, jeg tror at det var i december 2005. Måske de kunne være et godt emne? De havde vist godt fat i det danske marked, og kunne uden problemer lancerer deres produkt i andre lande.

mvh Carsten
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:05
Hej Martin,

Skal det være danske selskaber eller kan det være skandinaviske ? 

I  det sidste tilfælde så tag et kig på www.seat24.se. De har en dygtig grundlægger, har europæiske ambitioner men kan nok speede processen op, hvis de får kapital. De sidder selv på deres teknik, som er velfungerende.

Vil du have mere info. på økonomi mm. så send gerne et PM til mig, så kan jeg give dig lidt tal og markedsandele.

Søren

Fra Marbella
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:01
Hey...

Freeway har en phantom share på 5% i Just-Eat..... Det er korrket at en del af selskabets aktier skiftede hænder for 1,5 år siden (Dog stadig danske)...

Jesper Buch

Just-eat.com

Jesper Buch - Inter Angel - http://www.jesperbuch.com

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 21:13
Dato: 21-05-2006 12:15:50 Forfatter: Martin Thorborg

Jeg prøver at forklare det igen.
De her gutter er ikke interesseret i koncepter, små forretninger eller noget der ligner.
De er interesseret i store veldrevne, markedsledende, innovative, ekspanderende motherfuckere der ved hvad de laver. Så det nytter ikke noget at foreslå små egne projekter.
Jeg har brug for hjælp til at give ideer til hvilke spillere der er på markedet, som kunne være interessante at smide 50+ millioner i.

Dbh Martin

HeEr er der jo flere som kunne være aktuelle og som måske er åbenlyse.

Du er selv medejer af et markedsledende onlinefirma - Trendybaby.dk - dette skal måske bare køres i stilling til en internationalisering i Norden og evt. Europa og måske vise den økonomiske formåen.

Så har vi vores venner i bogbranchen. Saxo.com er absolut en spiller i den tunge ende rent prismæssigt men Ibooks kunne også være et alternativ.

Bliver man i onlinehandels-kategorien så har du VVS-forretningerne som billigvvs.dk lavprisvvs.dk mv. Mange af disse er måske modne til geografisk ekspansion.

Inden for onlinefirmaer somogså har en vis del fysisk aktivitet kan Lauritz.com måske også være aktuel - de er etableret i norden og har et koncept som har vist at det virker.

Med lidt tid på hånden tror jeg sagtens at der findes mange flere.

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:43
Forkert indlæg/svar - sorry !
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 09:21
Uden at kende firmaet bag osv., så vil jeg mene, at der ligger rigtigt mange penge til den, der tager www.madlog.dk og internationaliserer konceptet, putter det ud på mobile enheder og lign. Det er trods alt nok det eneste internet koncept til vægttab, der rent faktisk virker med garanti på mennesker med normalt helbred, og er nemt at tabe sig med. Og jeg behøver vel ikke at nævne noget om størrelsen på markedet for vægttabsværktøjer.

Mulighederne for at levere business løsninger, integration med andre services, reklame (alle brugerne kigger på siderne 3 gange om dagen og man kender deres profil ret godt) og lign. er mega-stort.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 20:55
Hej Martin,

Selvom det lyder som om de udelukkende søger etablerede virksomheder, vil jeg alligevel byde ind. 

Jeg arbejder på at etablere en musikportal, men søger kapital til startup - kr. 5 mio.

Koncept og forretningsmodel er særdeles gennemarbejdet, og indeholder et meget stort potentiale.

Musik og internet er jo et meget hot emne - så måske kunne det være interessant ?

M.v.h. Airplay 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:53
Dato: 18-04-2007 20:54:59 Forfatter: airplay
Hej Martin.......

du er så ca. et år for sent på den, denne tråd blev startet i maj måned 2006

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)