Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blive bedre til engelsk - skrift og tale??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg smider denne tråd i håb om at der sidder to typer amino''er og læser med :-)

1. En person der mestrer det engelske i skrift og tale perfekt, og kan lære fra sig... (evt. en lærer der vil tjene lidt ekstra spir nogle aftener om ugen, eller lignende)
2. En 6-8 stykker der ligesom jeg selv ønsker at blive bedre til Engelsk...

Jeg har støvsuget rundt på nettet for at finde sådanne kurser/aftenskole-tilbud, men desværre har jeg ikke fundet dét der sagde wauv, her er det jeg mangler...

Derfor fik jeg den geniale tanke, at der jo måtte være nogen der kan byde ind på ovenstående pladser, og så kan vi ellers få startet vores eget intensive hold op til at køre f.eks. 1-2 aftener om ugen...

Budgettet kommer til at se rigtig fornuftigt ud, idet jeg har forsøgt mig med følgende beregning, holder dette??

6 personer á 80kr. pr. gang (2 timer) = 480 / 2 = 240 kr. timen til underviseren...

Dette sikrer at det er tilpas billigt for os der gerne vil lære, og samtidig (bør) være attraktivt for én der vil lave lidt ekstra til at forsøde tilværelsen med...?!

Kommentarer, forslag, idéer, nedskydning af idéen, udvikling på den - alt er velkomment...

Bottom Line - Undertegnede SKAL i løbet af de næste 4-6 måneder forbedre mit engelske kraftigt...!! Det er en af mine målsætninger for 2006 nemlig, og nu har vi sku snart ædt de første 5 mdr. af året...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)