Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af website - hvordan kommer jeg i gang?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé til et website, men hvordan kommer jeg i gang? Hvad gjorde I da I startede op? Hvilke faldgruber er der?

Det er ikke en decideret web-shop jeg har i tankerne, men en serviceydelse der skal være gratis for brugerne. Er der så mange penge i bannerreklamer at det kan generere et overskud - altså på sigt....? Ved selvfølgelig godt det afhænger af antal besøg....

venlig hilsen en wannabe i tænkefasen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 13:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan hjælpe dig med udviklingen af din idé og jeg har også forslag til eventuelle steder, hvor det kunne være en fordel af annoncere.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på info@luxdesign.dk

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:28

Tak for responsen. Den er meget værdifuld for mig....

I denne fase er jeg også interesseret i at få noget sparring på om idéen overhovedet holder. Hvad er jeres erfaring med det? Hvem rådførte I jer med inden I gik igang?

tænker stadig... Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35

sommer69:

Tak for responsen. Den er meget værdifuld for mig....

I denne fase er jeg også interesseret i at få noget sparring på om idéen overhovedet holder. Hvad er jeres erfaring med det? Hvem rådførte I jer med inden I gik igang?

tænker stadig... Smile

Glem venner og bekendte. Glem alle som ikke selv har taget chance og set store ting ske. De andre vil blot skabe mere tvivl for dig. og tvivl er det sidste du har brug for. Du skal ikke lade andre bekræfte den lille tvivl du selv har.

Det bedste er nok at finde ud af hvad din målgruppe er, og se om det er købedygtige kunder.
Der findes ikke noget som en rigtig ide, kun korrekt "udbytte" af et foretagende. 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:44

Om din serviceydelse vil kunne genere et overskud afhænger af hvad dit koncept går ud på. Hvis du har det rigtige koncept, vil bruge den tid det kræver og har stor interesse i at lære nyt, vil det være opskriften på et succefuldt website.

Jeg har altid bare kastet mig ud i det, i dag koster en webhotel næsten ingen ting og opstartsomkostningerne er derfor meget lave.  Vil du selv bruge tiden på at lære de færdigheder du skal bruge (design, programmering, markedsføring etc.) kan du starte op for næsten ingen penge.

Skal du ud og have andre til at lave det hele for dig, og er det et meget omfattende koncept, ville jeg starte med noget mere simpelt (f.eks. en blog) og der igennem lærer noget om markedesføring på Internettet.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 20:50

Lad os høre, hvad du har i tankerne. Så kan du få bedre rådgivning.

Ud fra en generel betragtning vil jeg svare ja til dit spørgsmål om bannerreklamer. Hvis du vælger et emne, som du virkeligt interesserer dig for og har nogenlunde forstand på, så får du let ved at skrive nye indlæg, opdatere siden, gøre den spændende og unik. Og dermed kommer trafikken. Selv har jeg arbejdet med Googles AdSense, som er meget enkelt at sætte op, når siden er lavet.

Held og lykke med det :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)