Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fint ud og jeg har endnu ikke hørt fra Simpelside...Er det muligt at jeg kan faktureres, da jeg jo skal have min bogholder til at samle alt der bliver brugt gennem firmaet, og jeg har brug for at komme på snart. Jeg vil selvfølgelig gerne have produktet lavet klart til brug. Kan du ikke sende mig din mail.

Charlotte

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 14:47

Hej igen :-)

Min email er peter@hztrading.dk, du skriver bare, så finder vi ud af det den vej igennem.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:23

Dygfrisk:
Det ser fint ud og jeg har endnu ikke hørt fra Simpelside...

Hej Charlotte.

Jeg har desværre ikke modtaget en henvendelse fra dig før idag, hvilket er årsagen til, at jeg ikke har kunnet svare dig. Jeg beklager. Jeg har netop sendt dig en mail...

Mvh Morten.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:19

Jeg kan tilbyde at lave det for, 2000 kr. Du får helt selv styringen for hjemmesiden. Med:

Admin panel

Bruger panel

Logo redigering

Let at bruge

Moduler

og meget mere.

Alt sammen for 2000 kr

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 16:44

Kære Charlotte

Jeg synes denne her topic er meget blandet, du får en hel masse tilbud og en masse gode løsninger. Mit råd til dig er at sætte dig ned og skrive en ordentlig projektbeskrivelse af hvad din hjemmeside skal kunne. Så derfra kan du få forskellige tilbud og firmaerne kan evt. give dig lidt hints. Det vil spare dig en masse tid ved at gøre det ordentligt en gang for alle, så behøver du heller ikke at indvige alle ved at skrive det hele om igen og igen.

Håber du kan bruge lidt af det.

- David

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:21

Hej igen Rune

Jeg håber på at få min hjemme side op snart, ville lige høre om du har lavet et par andre eksempler. ???

Håber på at høre fra dig. Hvis du ikke har lavet andre må du meget gerne sende mig det logo du har lavet på mail, så jeg kan få lagt det på min hjemmeside...

Tak for din famtastiske hjælp

Charlotte

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)