Hej Alle Amino''er Så fik jeg endelig lavet min Amino profil, efter lang tid, hvor jeg har set på fra side linjen. Så jeg vil da også gerne starte med at give jer et tilbud på en af mine produkter/services. Nemlig fra MailManden som udlejer gode og unikke mailadresser, som du og dine brugere/kunder kan huske. Fælles for alle adresserne er, at de ender på @nden.dk - det er kun fantasien, der sætter grænser for, hvad der kan sættes foran. ex. PizzaM@nden.dk , BoligM@nden.dk, KageM@nden.dk eller ........ Se mere på www.mailmanden.dk Normal pris er kr. 1000,- Special pris til alle Aminoer kr. 750,- Så skynd dig inden din favorit mailadresse bliver lejet ud. |
Unik/sjov E-mail adresse
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
// Jesper Skov
stilet med sit eget domæne i email adressen... Kan godt se det sjove med en @nden.dk mail - til et pr. stunt eller noget markedsføring - men syntes også 1000 kr. (750 for aminoer) er en smule meget.. :-/ |
// Jesper Skov
Hej Karsten Dejligt at se dig på Amino. Det tog lidt tid inden du fik taget dig sammen. Har du set/hørt noget til de andre? |
Jeg ser lidt til Stinne som har pandoras i houmeden, ellers er der ikke gang i mange af de andre. Skal du med ud på DEA den 30. maj og se/høre den berygtede visevært Martin T? Du skal aldrig sige aldrig mht. designer af hjemmeside. Jeg har givet dem en deadline. Men har hørt at jeg er rimelig krævende, så... |
www.merne.dk er også ledig, så kan du udbyde: serveringsd@merne.dk, telefond@merne.dk, rengoeringsd@merne.dk, madd@merne.dk, etc. Derudover synes jeg også kr. 750,- er lige i overkanten for en e-mailadresse. Men held og lykke med projektet ![]() |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)