Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den svære start - Hjælp de unge:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er en gruppe på 5 fra Svendborg Handelskole der deltager i iværksætter projektet/konkurrencen Young Enterprise(www.ye.dk) som bl.a. er støttet af Børsen, Danfoss og andre store virksomheder. I Young Enterprise har vi selv skulle starte vores egen lille virksomhed og så drive den som i den virkelige verden, med cvr-nummer osv. :) Her til december skal vi så til vores første salgsmesse og derefter er der indlende runder til DM som afholdes i Rosengårds Centeret i februar. Vi regner meget kraftigt med at gå videre til DM som afholdes i København, hvor vinderen vil modtage YE trofæet, overrakt af Danfoss man Jørgen Mads Clausen.

Vinderen af DM vinder også retten til at stille op til EM.

Vores firma hedder Sports Advertising og vi har opfundet et produkt som mange danske fodboldklubber er interesserede i at få færdig udviklet. - desværre kan jeg ikke gå i yderligere detailjer, da der er mange andre YE spillere der også bruger Amino.

Vi har egentlig udviklet produktet, men vi kunne godt tænke os en prototype for at demonstrere produktet overfor dommere og kunder.

Prototypen koster: 10.000kr.
Af de 10.000 har vi indtil videre indsamlet 5.000kr. iform af sponsorater og egne indskud.

Så vi håber at der sidder nogle Aminoer derude og godt kender til situationen, hvor man har det svært i starten - men er 100% sikker på at DET HER bliver rigtig godt.

Så hvis du/din virksomhed vil være med til at støtte de unge der engang skal bære det danske samfund:) så sponsorer os med 500kr. eller derover  - tilgengæld vil du/I få jeres navn/logo på vores stand til samtlige messer.

På forhånd tak

Peter Hansen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:40

Hej Peter

Ved godt at du formentlig ikke kan bruge mit indlæg til noget som helst, men jeg kan ikke lade være. Du skriver at i er 100 % sikkre på at det bliver rigtig godt. Hvis i er så sikre, tror jeg at mange folk vil tænker "hvorfor søren kan 5 unge mennesker ikke skrabe 5000 kr sammen". Det er tusinde kroner hver - har i ikke et job, nogle familemedlemmer der skal ha' hjælp til noget, noget i kan sælge eller andet?

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 14:02

Må indrømme jeg tænkte faktisk det samme som peter, men jo jeg kender det personligt for jeg går selv på 3 år på handelsskolen.

Men som sagt 1000 kr fra hver snude burde ikke være noget problem så længe i bare tror på det :). det er jo der spørgsmålet lægger. Tror i på jer selv og på jeres produkt?.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:55

Vi skam allerede lagt mere end 1000 kr,- i projektet, men mangler lige det sidste for det bliver rigtig godt:=)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)