Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skandinavisk distributør af 3 brands ja eller nej ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen her inde der har erfaring med hvordan det er at komme ind på det skandinaviske solbrillemarked.

Det drejer sig om 3 brands som sælger vildt i Frankrig / Italien / Spanien / Portugal og USA samt flere lande øst på. Kvaliteten er i top og designet er super og bliver hele tiden fornyet ud fra hvad der sker på markedet der kommer nye modeller hver måned.

Der findes i dag over 300 modeller fra Fashion til sports herre,dame, børne briller   

Producenten  har alt hvad der skal til af markedsførings materiale og lign. og kvaliteten er i top. Udsalgs prisen ligger på 149 - 299 kr. 

Jeg har selvfølgelig kigget på markedet og ved der er mange der sælger solbriller til detailhandelen men jeg syntes bare at kvaliten ikke virker til at være helt super og samtidig ser det lidt ud som om der ikke sker den store fornyelse på designsiden der tænker jeg bla.  på de solbriller der sælges på tankstationer jeg ved heller ikke om det er stedet at sælge men det er bare dem man altid lægger mærke til. 

Synoptik har deres eget billigmærke så det bliver nok svært dansk supermarked sælger i mine øjne et produkt der er for billigt osv. osv. der findes selvfølgelig også noget der er i orden til gode priser men syntes der er langt imellem.

Jeg ved også at mange gerne vil have de dyre designmærker men hvis nu der kan købes noget der var i orden og samtidig ser godt ud kan de jo tænkes at der vælges 2 par eller flere istedet for 1 par.  

1. Er der et marked ?

2. Hvilket salgsled skal man bruge ?

3. Pris ikke det billigste men heller ikke for dyr er det vejen frem ?

4. Er det overhovedet muligt at komme ind hos brillebutikkerne. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:29

1) absolut, dog meget sæsonpræget

2) online salg er da en oplagt mulighed

3) efter min mening, ja

4) måske, hvis du er vedholdende nok, men du skal jo "ind" det rigtige sted i organisationen og sælge dit produkt. Men måske er de hellere selv distributør af deres mærker?

Venlig hilsen
Ole

Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:40

Hej Ole

Tak for dine indput

Jeg ved godt det selvfølgelig er sæsonpræget men skal alle ting være klar til forår / sommer er det jo nu der skal handles det er jo et spørgsmål om at kunne levere produktet når markedet er for det.

markedet med solbriller/briller i specielt danmark har jo været omtalt som et meget lukket marked og priserne har flere gange været i søgelyset for at være for høje så der er lidt at gå igang med.

Hilsen

Birkelev    

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)