Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortbetaling...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer..

Jeg har udviklet en hjemmeside - shoppen er klar, men mangler en betalings form..

Er det billigst at tilmelde sig gennem www.pbs-international.dk i stedet for de hundredevis af betalingsløsnings hjemmesider som ligger på nettet??

Findes der en billigere løsning??

Tak på forhånd,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47

Hej

Indløsningsaftalen skal du have hos PBS men du behover ikke benytte dig af deres betalingmoduk eller gateway eller hvad det kære "barn" nu hedder, der findes rigtig mange gode betaling moduler der er langt bedre end PBS, jeg er dog ikke tilhænger at noget bestemt og så kommer det nok og lidt an på hvilke systemer din webshop spiller godt sammen med(hvis det er en standard shop). Prøv evt. at søge på betalingsgateway eller betalingsmodul, de flste koster fra 50-100 pr. mdr og op efter. Dibs, quickpay, scannet, dandomain er bare nogle udbydere, men der er mange andre gode som jeg ikke lige kan huske.

Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 12:13

Mange Tak for svaret, der blev jeg det klogere.. Jeg vil kigge nærmere på det.. Tak..

Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 12:16

Lige en ting.. Hvis jeg vælger f.eks. en dandomain betalingsløsning. Skal hjemmesiden så hostes hos dem??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)