Hej med jer. Som det tidligere er bekendtgjort, så var det ShopNord, der vandt Martins konkurrence om at få lavet et logo. Jeg var naturligvis meget glad for, at det var her gevinsten faldt, for vi havde længe gået med overvejelser om et logo, for vi havde sådan set ikke noget i forvejen. Det var en meget spændende oplevelse, at se de forskellige forslag poppe op på astada.com. Det er vist ingen hemmelighed at sige, at linket til siden, hvor designerne kom med forslag, lå oppe på linien med hyperlinks, for man skulle ustandselig lige ind at se, på det sidst nye, der var sket. Der kom forslag, der på forhånd blev sorteret mere eller mindre fra, nogle der blev ændret lidt på for at man kunne se dem i et nyt lys, og så et par stykker, der kom med i de endelige overvejelser. Det sværeste var nok at vælge det rigtige. Men heldigvis er det ens eget helt suveræne valg. Det vi valgte, faldt vi for, den første gang vi så det, men alligevel var i meget skarp konkurrence med et andet, så det endelige valg var faktisk svært. Men uanset hvad så ved jeg nu, at hvis ikke jeg havde vundet konkurrencen, så ville jeg ikke betænke mig at betale for at få et logo lavet dette sted. Prisen er rimelig og konceptet giver så mange forslag og indgangsvinkler til, hvordan de tilknyttede designere mener, hvordan logoet kan være. Det er en uhyre spændende proces man kommer igennem, så jeg kan kun anbefale jer, der går med overvejelser om et logo, at prøve denne mulighed. Som I ser nedenunder og ser på shopnord.dk, så er jeg ved at tage det nye logo i brug. Der er stadig nogle små-justeringer, men de kommer hen ad vejen. |