Tillyke ShopNord - www.random.org har valgt dig som vinder, kontakt mig på martin (a) cegomedia.com inden 24 timer da der ellers vil blive udtrukket en ny vinder.
Jeg gælder mig selvfølgelig til at se konkurrencer fra alle jer andre inde på astada.com da i jo stadig mangler logo
På ShopNords vegne vil jeg da sige tak, fordi vi nu får chancen for at få et logo.
Jeg har længe tumlet med tanken, men det er jo en meget svær sag at tage hul på, men nu bliver jeg smidt ud i det.
Det bliver en spændende proces, at lade en proff. og kreativ 'skæv' person komme med forslag til en 'firkantet' teknikker, som jeg jo i bund og grund egentlig er, og så se hvad der kommer ud af det.
Jeg vil blot benytte lejligheden til at rose astada.com, jeg har aldrig før kørt en designkonkurrence, men da vi stod og manglede et nyt logo til vores data recovery firma, anbefalede Martin os at bruge astada.com.
Der kom rigtig mange gode forslag(også flere mindre gode) fra de forskellige designere, og vi er i hvert fald godt tilfreds med det vi har valgt.