Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til patenteringsproces internationalt af "Selvlåsende bolt" søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvlåsende bolt (Låsbar bolt)

Gennem mit arbejde med min opfindelse,der er udførligt beskrevet på min hjemmeside, har jeg gennem min kontakt til et firma i Californien fået indblik i, at det undertiden kan være et stort problem, hvis skruer og bolte ryster sig løse. Noget sådant kan føre til havari og måske endda være direkte livsfarligt og derfor ønsker man jævnfør de stadigt stigende krav til sikkerhed at have skrue- og boltsamlinger, der giver en høj grad af sikkerhed.

Jeg mener, at jeg kan få patent på, at jeg har opfundet en "Låsbar bolt" - jeg har indleveret patentansøgningopfindelsen men for at der virkeligt skal kunne komme et rimeligt stk-tal bag produktionen skal ideen beskyttes internationalt på de store markeder. Da det at søge patent internationalt koster en del penge søger jeg hermed en investor, der imod at få del i patentet, vil indskyde økonomiske midler i patenteringen. Jeg står naturligvis til rådighed med detaljerede oplysninger såfremt det måtte ønskes - i givet fald kan der sendes en PM. Jeg kan også kontaktes via email (jeboni@mail.dk)

Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)