Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger info og råd

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa Iværksættere.

Jeg søger lidt råd gerne information omkring at åbne et slags online magasin.

Som nogle af mine tidligere indlæg har givet udtryk for arbejder jeg som skribent for et andet magasin, men der er en masse tiltag jeg tror ville kunne gøre kvaliteten bedre, men tvivler på det bliver derinde, så nu er vi to der vil gå sammen og stille og roligt starte et magasin op, med alt hvad det indebærer.

Det betyder vi skal have noget sidehalløj op (Hotel eller hvad i kalder det)

Vi har allerede et domæne, og vores side skal gerne være nem at surfe rundt i, evt. med topnyheder, det skal dække musik og film, mode og blandede ting, evt. også bedømmelse af andre webshops, konkurrencer og hvad der ellers hører sig til, nu vil jeg så bare godt høre fra andre med den slags erfaringer?

er der nogle af jer der har et magasin online? Og hvor finder man folk der kan hjælpe en med udlægning af sitet og som kan holde det ved lige engang imellem??

Lucca Kjær Sørensen

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 13:20

Lucca

Dit spørgsmål lyder ikke særlig seriøst, "Det betyder vi skal have noget sidehalløj op (Hotel eller hvad i kalder det)" o.s.v.

Du skal tænke meget grundigt over hvad der er i vil og skrive alt ned, strukturere det og så stille konkrete spørgsmål til de punkter hvor i er i tvivl.

Det du beder om her er en fuldstændig forretningsplan med undersøgelser af hvem der kan levere design, webhotel, m.v. Som iværksætter er det dit job at lave alle disse ting.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:31

Hej Lucca

Du skal være velkommen til at kontakte mig martin ( a ) cegomedia.com , så kan vi tage en snak om hvad i helt præcis skal have i systemet, hvornår i skal bruge det og hvad i skal være opmærksom på i forbindelsen med det hele.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)