Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EU-direktiv under behandling - hvor findes det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har fundet en hjemmeside hvor man kan læse alle de EU-direktiver der er blevet godkendt. Men........ findes der også et sted hvor man kan læse/se hvilke EU-direktiver der er under behandling????

Nogen der har kendskab til dette, så hører jeg meget meget gerne fra jer :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 

Prøv at kontakte Folketingets Eu oplysning, de er super kompetente og meget hjælpsomme så de vil med sikkerhed kunne hjælpe dig.

 

Mvh Ravn

www.eu-oplysningen.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et specielt direktiv du tænker på?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Som tidligere nævnt er www.EU-oplysningen.dk et godt sted at starte. Der er mange dokumenter at hente. Brug evt. deres søgefunktion.

Afhængig af om det er nogle bestemete direktiver (brancheområder) du søger kan der ofte på diverse brancheforeninger findes forslag inden for deres områder.

Klovn

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Er det et specielt direktiv du tænker på?

Hej Peter

Ja, det er et specifikt direktiv - jeg aner bare ikke så meget om det. Jeg læste et et indlægnettet om et produkt der pt ikke er lovligt i Danmark, men som hvor deattøren nævnte at et produktet snart bliver lovligt ved vedtagelse af et nyt eu-direktiv....

Er det da nogen hjælp?

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Hej!

Som tidligere nævnt er www.EU-oplysningen.dk et godt sted at starte. Der er mange dokumenter at hente. Brug evt. deres søgefunktion.

Afhængig af om det er nogle bestemete direktiver (brancheområder) du søger kan der ofte på diverse brancheforeninger findes forslag inden for deres områder.

Klovn

Hej Klovn.

Tak for linket. Jeg har været inde på EU-oplysningen.dk og kigge lidt. Her har jeg fundet

http://www.eu-oplysningen.dk/dokumenter/retsakter/direktiv/2008/  hvor man kan se alle de vedtagne direktiver. Men jeg kan ikke finde noget om direktiver der er til behandling. Desværre.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)