Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger logo og visitkort design inkl. tryk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
 
Da jeg går fuldtid som IT konsulent pr. 1/12 er jeg ved at være lidt sent ude i forhold til visitkort, så jeg må hellere komme i gang :-)
 
Nederst finder I nogle logoer som jeg syntes er rigtigt pæne, fælles for dem er at selve Firmanavns teksten er utrolig simpel og de er godt integreret med et enkelt logo, som både kan stå for sig selv og som kan integreres med firmatekst logoet.
 
firmanavnet er:
networker
eller
n e t w o r k e r
(med små bogstaver)
 
Lidt om mig/firmaet:
Freelance IT konsulent indenfor IT netværk, sikkerhed og IP telefoni. (Router, Firewall, Switch m.m.)
Jeg vil gerne have promoveret firmanvnet networker, men i lige så højgrad mig selv som person, da det jo er mig jeg sælger i sidste ende.
 
En tanke jeg har omkring selve visitkortet er at det skal trykkes som I ser allernederst, i brunt pap inkl. snor og det hele.
På den ene side skal firmaloget/teksten være, den anden side måske en karikaturtegning eller tegnet version af mit ansigt, og så ellers mit navn, adresse, mail og telefon.
 
Glæder mig til at høre fra Jer.






Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej.

 

Det lyder til at du er meget bevidst om hvad du vil have har du har da nogle super ideer. Skal vi ikke tage en snak om hvad du gerne vil herfra? jeg kan sagtens udarbejde et tilbud og et par forslag til dig ud fra det du har skrevet, dog mangler jeg lige et par informationer.

 

Kan du ikke give mig et kald på tlf. 21 40 00 42, så kan vi tage den derfra?

 

Venlig Hilsen

Simon Falentin Olesen
Silver Ink
Grafisk mediehus
+45 21 40 00 42

Fra Odense
Tilmeldt 31. May 21
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg kan godt hjælpe dig med at tegne en karikaturtegning af dig selv, hvis du stadig har brug for det? Har hjemmesiden karikaturtegning.dk, og vi vil gerne have nogle referencer kunder vi kan bruge. :) 

 

Mvh

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrevet 07-11-2008 kl. 14:30

Karikaturplakat.dk:
Jeg kan godt hjælpe dig med at tegne en karikaturtegning af dig selv, hvis du stadig har brug for det?

Du glemmer vist at se på dato/år?

"Skrevet 07-11-2008 kl. 14:30"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)