Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Microsoft giver gratis programmer til iværksættere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Microsoft giver gratis programmer til iværksættere

Er du entreprenør, og har du udgifter til software? Så vil Microsoft gerne hjælpe dig.
Microsoft har lanceret det globale BizSpark, der er et støtteprojekt for iværksættervirksomheder. Støtten består i, at iværksætterne kan få gratis programmer og support fra Microsoft.

For at kvalificere sig til deltagelse i BizSpark skal iværksættervirksomheden have mindre end tre år på bagen og have en årlig omsætning på mindre end 1 million dollar. Desuden skal man kunne fremvise en anbefaling fra enten et venturefirma eller et business netværk af nærmere specificeret slags.

Prisen for deltagelse er en engangsafgift på 100 dollar, men derefter er Microsofts programmer og tilhørende support ganske gratis

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Linkcentralen.

Tak for dit indspark, men jeg syntes Microsoft har en del problemer i Øjeblikket. I øjeblikket kan jeg ikke få Microsoft Calender til at virker ordentlig. Den skriver hele tiden:

Connection error

Close
There's a problem connecting to Windows Live Calendar right now. Please make sure that you're connected to the Internet and try again.

Ved du hvorfor dette problem opstår?

 

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorbjørn:
Tak for dit indspark, men jeg syntes Microsoft har en del problemer i Øjeblikket. I øjeblikket kan jeg ikke få Microsoft Calender til at virker ordentlig. Den skriver hele tiden:

Øhhh Hmm
At du har problemer med deres gratis SaaS tjenester så som Hotmail og kalender, er da ikke en god grund til at nedgøre et tilbud om gratis licenser til deres andre proprietære systemer!?!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Det var ikke for at nedgøre, men for at få hjælp. Ved du hvad problemet er? - eller hvor jeg kan få hjælp?

 

 

 

 

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt så findes der ikke noget med gratis og microsoft. Så det svært at tro.

Også selv om de selvfølgelig gør det for marketingsgrunde.

God weekend

Shape the future, or die trying 8-)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser det sådan her: "Det er gratis, det koster bare $100".

Men når der er sagt, så vil jeg sige at det er billigt når man ser på hvad man får for pengene.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står da også at det er til firmaer der udvikler software, så det begrænser jo også målgruppen betragteligt. Men stadig et flot tilbud.

 

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo go biz for MS at give et par licenser væk gratis. De virksomheder der har ret til deres tilbud er vækst potentielle virksomheder. Og hvis virksomheder etablere deres fundameent på MS løsninger, så vil de naturligt når de væskter/fremtiden købe licenser mv.

 

"Førster fix er gratis" ^^

Digital Communication | Integration

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)